top of page

Duatlon kamenná (4-14-2) - 3. místo kategorie

Můj nejkratší a zároveň nejdelší duatlon, který jsem kdy jela :) Po dlouhém zvažování jsem se rozhodla, že se na tomto závodě postavím na start. Ne s tím, že budu závodit, ale s tím, že si tak nějak hromadně zasportuji a navíc u toho budu mít na sobě číslo. Měla jsem trochu obavy z toho, jaké to bude, když mě najednou plno holek předběhne, ale s tím se samozřejmě musí v takovéto situaci s radostí počítat :).

A jak se pro mě "závod" vyvíjel? Na startu bylo hodně žen a tak jsem byla ráda, že se ve startovním poli ztratím. Byla zima a začalo trochu kapat. Stále jsem si musela v hlavě opakovat, že NEZÁVODÍM (je to důležité, protože závodní atmosféra vás velice jednoduše a rychle pohltí). Zazněl startovní výstřel...většina závodníků a závodnic mě semlela a vystřelila kupředu...a sakra... no nic, vyrážím také. Pár zavodníků po úvodním kilometru tuhne a ja si buduji pevné místo ve startovním poli. Za mnou je nakonec docela hodně lidí a tak se uklidňuji a uživám si pohyb. Běžím na pocit (tepy mám malinko vyšší než když klušu doma). Následuje kopcovitá cyklistika. Před sebou vidím skupinku holek. V hlavě se opět uklidňuji, že nesmím bláznit a tak se výletním tempem (opět malinko vyšší tep, ale na pocit stále na pohodu) blížím do druhého depa. Ještě stihnu předjet jednu závodnici. Závěrečný běh už bohužel trochu prší, ale na radosti ze závodní atmosféry a toho, že jsem si ji na vlatní kůži ještě užila to vůbec neubírá. Jsem (jsme) v cíli :) Nakonec je z toho 3. místo v kategorii :)

Recent Posts
bottom of page