top of page

1. běžecký závod mám za sebou :) Běh v kopcovitém terénu na 10km - 5. místo (4. v kategorii)

... jak začít?...řekla bych, že horší závod jsem si na svůj závodní "comeback" vybrat nemohla. Ne snad proto, že by byl závod špatně zorganizovaný, ba naopak, organizace závodu byla parádní. Trať vedla kolem celého Blanska a byla zajímavá. Mám na mysli spíše profil trati. Víceméně mám ráda jak kopce, tak roviny. Je ale pravda, že poslední roky mi vyhovují spíše rovinatější tempové běhy a nemusím moc terénní závody. Tento závod byl nejen hodně kopcovitý, ale právě také až moc terénní - bahno, kameny, klacky... seběhy, výběhy(výlezy), technické pasáže...no prostě nic pro mě a už vůbec ne, jako návrat k závodění po porodu :) Byla to zkrátka taková křest ohněm.

Pocit ze závodu mám ale dobrý (až na uvodní seběh z kopce, kde mě předběhlo moc lidí - normálně totiž bředbíhám z kopce já :) - kde jsem měla nějak strach to rozběhnout). Když jsem asi na čtvrtém kilometru zkontrolovala sporttestr a měla jsem 172 tepů a prům. tempo 4:20, zalekla jsem se a raději malinko zpomalila, abych vůbec doběhla až do cíle.

Čas 52:54 stačil na 5. místo v ženách, průměrný tep jsem měla 170 tepů. Je vidět, že si tělo zátěž při vysokém tepu i po více než roce pamatuje :)

Fotky ze závodu najdete ve fotogalerii.

Recent Posts
bottom of page