top of page

Challenge Heilbronn TOP6

14 dní po Challenge Riccione jsem startovala na půlce Challenge Heilbronn v Německu. Je to pěkný závod s plaváním v řece, kopcovitou a technickou cyklistikou a rovinatým během. Bohužel mě prochladnutí v Itálii nakonec dohnalo táhnoucí se únavou (která je teda dost deprimující), rýmou, pak bolestí v krku a kašlem. Rýmy i kašle jsem se naštěstí do Heilbronnu zbavila, únavy bohužel ne. Na start jsem šla s dost rozpačitým pocitem.

Počasí vyšlo na závod příjemné, polojasné a na běh bylo až 20 stupňů. Hurá! Konečně přišlo jaro. Voda v řece Neckar byla však studená (pod 16 stupňů). Raději jsem nenechala nic náhodě a vzala jsem si pod plavací čepku ještě jednu - teplou neoprenovou od Aquasphere, kterou jsem zde zkoušela poprvé. A rozhodně jsem udělala dobře. Na hlavu mi bylo pěkně teploučko. Plaveckou část jsem opět :) absolvovala sama, se ztrátou na první 5minut, na další balík asi 3minuty, což není špatné. Z vody jsem vylézala na 10. místě. Byla jsem docela promrzlá. Proběhla jsem kilometrovým depem ke kolu a těšila se, až se zahřeju na kole (nohy i ruce mi rozmrzly až po hodině :)). Cyklistika byla pěkná, vedla po nádherném asfaltu po rovinách i v prudkých kopcích mezi vinicemi. Na jednu stranu se mi jelo dobře, měla jsem ale nízké tepy a strašně jsem funěla. Wattmetr ukazoval ale slušná čísla a startovním polem jsem se posunovala vpřed. Na běh se mi vyběhlo ztěžka. Snažila jsem se držet tempo pod 4min/km, ale opět se mi strašně divně dýchalo, lapala jsem asi 7km po dechu a tep ne a ne se vyšplhat na normální hodnoty. Asi od 9km jsem se trochu rozdýchala a bylo to mnohem lepší. Dostala jsem se do tempa. Loňský osobák na běhu jsem zde sice nepokořila, ale i tak jsem měla nakonec nejrychlejší běh. Do cíle jsem se s obrovskou úlevou a radostí dostala na 6.místě tj. cenné pódium jsem vybojovala :) Ze závodu si odvážím služný výkon ve všech střech disciplinách a radost, že jsem se nakonec v ne ideálním zdravotním stavu probojovala na pódium. Nyní si musím pořádně odpočnout (dobře se to píše, ale hůře realizuje :)), dospat se a nabrat sílu se dál připravovat na nadcházející závody...nejbližší velký závod bude Moraviaman, MČR v dlouhém triatlonu v Otrokovicích, kam se oba s Pepou moc těšíme.

Recent Posts
bottom of page