top of page

Czechman - 1.místo pro Simonu, 2.místo v AG pro Pepu

V sobotu 1.6. jsme se s Pepou po dvou letech postavii na start Czechmana. Startovat na tomto závodě jsme se rozhodli na poslední chvíli a nakonec jsme za to rádi. Počasí vyšlo překvapivě, a možná i tradičně, teplé (plus pro mě, mínus pro Pepu).

Spolu s námi se na start postavilo 723 závodníků, je to největší (po Challenge Prague) závod v triatlonu v České republice. Jeho organizace a úroveň zázemí je srovnatelná s podniky v zahraničí.

Pepa po pádu z kola na sprintu v Brně léčil odřeniny a vůbec nevěděl, zda mu to dovolí na Czechmanovi startovat. Plavat samozreřjmě celý týden nebyl, aby se léčba zbytečně nekomplikovala. V pátek večer jsme "odstranili" poslední zbytky strupu a na závod si odřeniny (s tenkou kůží) namazal vazeliou. Trošku tušil, že zde asi nezaplave nic extra a bohužel se to i potvrdilo. Z vody lezl překvapivě s velkou ztrátou na své obvyklé "spoluplavce". Na kole měl tedy za cíl tuto ztrátu co nejvíce snížit, což se mu i podařilo. Na běhu pak předvedl standartní výkon úměrný počasí a do cíle doběhl na celkovém 13. místě (2. v kategorii).

Já jsem šla do závodu s tím, že chci zvítězit, ale protože to není krátký závod a člověk nikdy neví, co se přihodí, byla jsem s touto myšlenkou opatrná. Z vody jsem vylézala na 5. místě s ne uplně povedeným plaváním. Po startu to byl docela slušný masakr, pak jsem si raději odplavala mimo hlavní proud a šla si své tempo. V úvodních 9km cyklistiky jsem se dostala do vedení. Ve druhém cyklistickém okruhu jsem zlehka zvolnila. Na běh jsem vybíhala s náskokem asi 10minut, vyběhla jsem svým ideálním půlironmanským tempem 3:53. Po 5km jsem zvolnila, náskok jsem stále navyšovala a tak nebyl důvod se "zbytečně honit". Přece jen bylo pěkné teplo, na které se tělo ještě nestihlo za tu chvíli adaptovat a bylo by zbytečné se zde zbytečně zničit.

Děkujeme organizátorům za pěkný závod. Díky všem fanouškům podél trati i závodníkům na trati, kteří nám fandili. Byla to pěkná sobota a závod jsme si opravdu užili.

Příští závod bude opět u nás a sice Moraviaman. Je to moc pěkný závod na tratích ironmana, který je zároveň MČR. Moc se do Otrokovic těšíme. Já pak budu v zápětí pokračovat svým prvním cílem sezóny a tím bude legendární Challenge Roth.

Recent Posts
bottom of page