top of page

MORAVIAMAN - MČR v dlouhém triatlonu:

V sobotu jsme se postavili na start tohoto pěkného závodu. Plavecká část byla z důvodu teplé vody (nad 26stupňů) bez neoprenu, což je pro nás “neplavce”, jak již víte, nevýhoda 🤨. Na kole bylo částečně zataženo a občas si s náma pohrával vítr. Na závěrečný běh nás stihl déšť, který příjemně osvěžil.

Simona:

Sice mám odjeto již nespočet ironmanů, ale na startu tohoto závodu (jediný dlouhý triatlon u nás!) jsem stála vlastně pouze jednou. Protože se jednalo o MČR, tak jsem se jej snažila procpat do svého závodního kalendáře. Letos pojedu zase více ironmanů, tak je důležité závody pečlivě zvažovat, aby zdraví i mysl vydržely.

Po kvalitním plaveckém výkonu, kde jsem asi překvapila nejen sebe :), jsem vylézala v čase 1:03,15 na prvním místě. Cyklistiku jsem se řídila radami trenéra (dle prvního scénáře - první po plaváni = hlídat si umístění a nezničit se). Na běh jsem již vybíhala se slušným náskokem a od začatku do konce užila bez jakýchkoliv problémů. Konstantním tempem jsem jej zaběhla za 3:10. Celý závod se mi jel parádně bez větších problémů. Kéž by takto probíhaly všechny ironmany 🙂

Pepa: Plavání bez neoprenu pro mě hrůza. 👎 Z vody jsem vylézal na 13.místě (ztráta na první a druhé místo téměř 12minut) a musel jsem spoléhat na cyklistiku, že se posunu dopředu. Postupně jsem se probojoval na 7.pozici, ale zde už jsem věděl, že už se moc nepusu protože předemnou byli samí kvalitní cyklisti, kteří umí i hoodně rychle běžet. Hlidal jsem si tedy spíše záda. Do cíle jsem doběhl na 6.místě v absolutním pořadí (1.v kategorii) v čase 9:13,28. vzhledem k tomu, že jsem letos z důvodu vytíženosti omezil tréninkové hodiny, jsem s časem spokojený 😉

Díky organizátorům za dobře uspořádaný závod, pěkné zázemí i nezapomenutelné komentátory (Josef Svoboda a Stanislav Bartusek). Také děkujeme všem fanouškům a gratulujeme finisherům za dokončení této sportovní výzvy!

Ze závodu bude také sestřich na ČT4sport. Také jsem dělala několik rozhovorů pro různá média:


Recent Posts
bottom of page