top of page

Challenge Roth

...závod s více jak 3500 startujícími a k tomu ještě štafety! Závod s více jak 250 000 diváky podél tratí, neskutečná atmosféra od startu do cíle, organizace bez chyby...to je legendární Challenge Roth.

Bohužel si z tohoto pěkného závodu odvážím ze svého výsledku velké zklamání. Měl to být první z mých letošních cílů. Tréninky vypadaly dobře, Moraviaman, který jsem jela 14 dní před Rothem byl tohu ukazatel. Bohužel ale posledních asi 9 dní před Rothem nebyly uplně ideální. Nachladila jsem, pak nás v týdnu před závodem navštívila žaludeční viróza a já jsem strávila téměř celou středu nečekaně v posteli se zvýšenou teplotou. Nicméně jsem se nenechala rozhodit a v Rothu jsem chtěla zajet čas pod 9:15 a dostat se v opravdu nabité konkurenci do TOP10.

V sobotu bylo 30 stupňů, na závod se mělo ochladit na 22-24 a mělo být bezvětří tj. téměř ideální počasí. Předpověd se ale docela nečekaně změnila - ráno déšt a celý den dost foukalo. Plaveckou část (která byla pro PRO kategorii bez neoprenu) jsem zaplavala na své poměry parádně. Bohužel jsem již před startem kvůli dešti a chladnému počasí pěkně vymrzla. Ve vodě jsem se vůbec nezahřála. Na kole mi trvalo téměř hodinu než mi bylo teplo! Nohy mi k mému nemilému překvapení vůbec nejely, tepy nechtěly nahoru a navíc mi bylo (asi z vody) skoro celou cyklistiku špatně od žaludku. Předvedla jsem zde svůj nejhorší cyklistický výkon a mentálně mi dala cyklistika pěkně zabrat. Na zvlněném běhu jsem pak předvedla standartní výkon, který mě neurazil ale ani nepotěšil (3:15), nakonec to byl ale celkově 7. nejrychlejší běh🙂.

Cílovou pásku jsem nakonec proťala na 14.místě v čase 9:46.

Proč to nejelo? Nevím. Možná ta viróza, nachlazení, únava... zimu jsem docela nakonec zvládla, bolavé břicho mě občas trápí, ale vždy se toho nějak rozumně zbavím (zde to byl extrém). Těžko říct, proč to nesedlo. Jedno je jasné, tak hrozně jsem snad ještě nejela a ztrátu, kterou jsem na kole nabrala už nebylo možné seběhnout. No nic, dělám za tímto výkonem tlustou čáru a jde se dál :)

Už se těším na přiští závod, kde všechny disciplíny sednou na 100%!

Děkuji za podporu, díky Lucce Šnebergerové za podporu na závodě.

Recent Posts
bottom of page