top of page

Hamrman - 1. a 3. místo

Hamrman je menší, ale o to hezčí závod v nádherném prostředí. Loni se nám tu moc líbilo, takže bylo jasné, že do těchto končin (Hamr na Jezeře) zavítáme na pár dní i letos. Předpověď počasí byla dost deštivá, nakonec se naštěstí nevyplnila a vykouklo nám běhěm prodlouženého víkendu i sluníčko.

Čtvrtek jsme věnovali odpočívání na pláži. V pátek jsme deštivé počasí využili k návštěvě IQparku v Liberci a večernímu posezení s přáteli. V sobotu jsme závodili a večer opět poseděli u grilu s přáteli. V neděli jsme ještě zafandili na sprint triatlonu, vykoupali jsme se a frčeli domů.

V den závodu mělo původně celý den pršet. Nakonec bylo počasí jako na houpačce, chvíli vysvitlo sluníčko, chvíli pršelo. Na kole nás stihla asi hodinová průtrž, což nebylo nic příjemného, ale na extrémní počasí jsme byli psychicky připraveni :)

Simona

Po týdnu odpočinku po Rothu jsem se nakonec na start tohoto závodu postavila. Je jasné, že absolvovat týden po dlouhém půlku je docela blbost, ale počítala jsem s tím, že to pojedu volnějším tempem spíše jako kvalitnější vytrvalostní trénink a užiji si další pěkný závod u nás. Z vody jsem vylézala na druhém místě s několika holkama za zády. Na kolo jsem se pořádně oblékla a nenechala nic náhodě (p.s. nechápu, jak to některé holky mohly absolvovat jen v dresu! Umrzla bych) V úvodním kopečku asi na 7.kilometru mě trochu překvapivě předjela třetí Peťa Veselá (její výkonnost rok od roku roste a moc jí fandím). Nenechala jsem si to samozřejmě líbit :). Nakonec jsem se jí pomalu vzdalovala a v druhé polovině cyklistiky jsem předjela první závodnici. Na běh jsem si chtěla udělat lehký náskok, abych mohla běžět volnějším tempem a nic neriskovat. To se zadařilo a do cíle jsem doběhla na prvním místě. Ano, jela jsem závod v tréninkovém volnějším módu, na druhou stranu jsem myslela, že bude stačit tempo volnější. Holky jely moc pěkně a gratuluji všem závodníkům, co tento závod v nelehkých podmínkách, které nám připravilo počasí dokončili!

Pepa

Až na průtrž na kole pro mě bylo ideální počasí. Plavání jsem měl standartní a z vody jsem vylézal na 4. pozici. Na kole jsem se posunul na třetí místo, které jsem si pak udržel na běhu až do cíle.

Děkujeme organizátorům za pěkný závod a všem dobrovolníkům v tom škaredém počasí za servis!

Recent Posts
bottom of page