top of page

Ford Challenge Prague - Simona 6.místo, Pepa 1.v AG

Sobotní závod v Praze byl nakonec pro oba úspěšný :) Sice ani jeden z nás městské závody zrovna v oblibě obecně moc nemáme (přece jen nás více táhne příroda a zeleň), ale ten v Praze ze série Challenge jsme si nemohli ani letos nechat ujít.

Po dvou letech byli organizátoři nuceni změnit trať cyklistiky. Kolem této změny se ještě před závodem strhla na sociálních sítích lavina s negativním hodnocením kvality tratě (sjezdy, technické zatáčky, škaredý povrch, přejezdy kolejí...). To nás trochu vyděsilo. Já osobně technické tratě neupřednostňuji, tak jsem se obávala, co nás bude v sobotu čekat za překvapení. Nakonec to byl naštěstí zbytečný humbuk! Ano trať byla zcela jiná než doposud a loňská se mi líbila víc, ale že by to byla zase taková katastrofa? To ne! I jiné závody mají velice podobné tratě - Challenge Wallchsee, Challenge Rimini, Challenge Heilbronn.... Holt to byla technická trať a nebyla tak rychlá. Přejezdy však byly opraveny, případné nerovnosti nebo nebezpečná místa řádně označena. Co se týče plavání, to vedlo stejně jako loni ve Vltavě se startem na Střeleckém ostrově. Běh vedel v samém centru Prahy ve třech okruzích.

Simona:

Od začátku června jsem v módu Ironman, tedy tréninky odpovídají specializaci na tuto trať. Po Moraviamanovi a Rothu jsem měla týden volno a pak lehké tréninky. Z těchto tréninků jsem absolvovala Prahu. Při pohledu na nabité startovní pole a do mého tréninkového deníku jsem tušila, že to bude spíše příjemný výlet a trénink "intenzity" s realným umístěním 9.-10. místo, když to dobře půjde. Každopádně jsem zde ze sebe chtěla vydat své aktuální maximum a závod si užít.

Plavaní jsem naštěstí neabsolvovala celé sama, žádné terno to ale nebylo. Cyklistiku jsem rozjela slušně. Na okruhu s technickými pasážemi jsem se snažila jet co nejlépe a zbytečně neztrácet v zatáčkách. Předjela jsem nějaké závodnice, ale ke konci kola už to nebylo ono. Na běh jsem vyrážela s tím, že třeba ještě někoho seběhnu (jak se často děje). Ztrátu po plavání jsem měla na holky docela slušnou a moc jsem nevěřila, že by se dala na kole ukrojit z této propasti výraznější část. Nakonec jsem kolo až tak špatné neměla. Běh byl docela fajn, nohy poslouchaly a já jsem si užívala atmosféru fandících diváků kolem trati a makala, co to šlo...nakonec z toho bylo 6.místo v elite :) Ohromná radost a to víte, že i motivace do dalších tréninků a závodů.

Pepa:

Plavání bylo po první bójku spíše boj o život a plavecký styl. Už dlouho jsem takovou bitku ve vodě teda nezažil Asi 200metrů od startu po otočce se skupinka lehce roztrhla a dalo se plavat již "normálně". Cyklistická část se mi docela líbila a díky technickým pasážím i rychle utekla. Běh byl letos díky menšímu počtu okruhů (loni čtyři, letos tři) příjemnější. Naštěstí mě nepotkala žádná krize a díky tomu, že se zatáhlo tak jsem se neuvařil. S výsledkem jsem, jak jinak, než spokojený :)

Recent Posts
bottom of page