top of page

Slovakman a dvě medaile: 1. a 3. místo

Plavání ve Váhu bylo okořeněno trsy rostlin, do nichž jsme se párkrát zamotali a připadali si jako v hororu 🙂 Nejeden závodník vypadal ověnčený těmito ozdobami při výběhu z vody jako vodník. Na kole a běhu jsme se letos sice neuvařili, ale počasí nám přichystalo na cyklistiku mix od slunce, průtrže mračen až po silný vítr s nepřijemnými poryvy.

Pepa: Po plavání jsem nasedal na kolo na sedmém místě. Cyklistika mi na Slovakmanovi sedí a doufal jsem, že ztrátu na soupeře před sebou smažu. Cca na 60km jsem se ocitl na čele s Petrem Vabrouškem a Davidem Jílkem. Do konce cyklistiky jsme zůstali pospolu jen s Petrem a zkoušeli si nastupovat. Do druhého depa jsme dorazili s Petrem současně. Během slézání z kola jsem při přendávání nohy přes kolo chytl křeč do nohy a nabořil jsem do zábran (k překvapení jak mému tak diváků). Naštěsti bez pádu. Na běh jsem vybíhal v solidním tempu s Petrem. Do 23 km jsme spolupracovali a chvíli jsem myslel, že možná Křivošům vyjde double. Bohužel však přišly křeče v žaludku(naštěstí bez nehody), které mě donutily zpomalit. Než jsem se zpět dostal do tempa předběhl mě skvěle běžíci Michal Holub (Maraton 2:58). Do cíle jsem tedy doběhl na třetím mistě v čase 8:52. Takže za mě dobrý. Slovakman byl můj čtvrtý závod v řadě ve čtyřech týdnech 😜(půlka Hamrman-sprint xtrail Vysočany-půlka Challenge Prague-Slovakman).

Simona: Závod jsem absolvovala na pokyny trenéra předepsaným tempem, aby mi zbyly síly na Ironman Copenhagen, který absolvuji za 14 dní. Závod jsem si od začátku opravdu užívala. Cyklistika mi byla teda v jednom okruhu kvůli poryvům větru až nepřijemná a nemohla jsem jet ani v hrazdě. Jinak ale 6 okruhů uteklo jako nic. Bavilo mě sledovat “souboj” mezi Pepou a Petrem. Běh byl díky tempu “na pohodu” již s velkým náskokem. Na druhou stranu, jako bych už od začátku cítila ještě únavu z Challenge Prague. Posledních 7km už mi teda moc nechutnalo, ale tak už to u maratonu někdy chodí. Divácká kulisa byla parádní a děkuji všem za fandění!

Blahopřejeme všem, který závod dokončili. Děkujeme Vladovi za další nezapomenutelný triatlonový zážitek.

Recent Posts
bottom of page