top of page

Ironman Copenhagen: 6.místo pro Simonu

14 dní po Slovakmanovi jsem se postavila na start mého letošního již 5. dlouhého triatlonu. V Kodani resp. v Dánsku jsem ještě nebyla, takže volba tohoto ne až tak dalekého závodu byla jasná.

Tratě: 🏊‍♂️ jeden okruh, klidná voda 🚴‍♀️ k mému překvapení dost technická(prudké úzké zatáčky), dlouhé rovinaté pasáže střídal dohoupaný profil 🏃‍♀️ zvlněný profil s hodně zatáčkama, několik otoček kolem kužele, kostky. Podle Garmina dokonce 42,4km! 🙂

Počasí: Nakonec docela obstojných 16-19 stupňů, větřík, na běhu a po závodě deštík.

Plaváni jsem absolvovala celé sama, v prvním depu jsem strávila neobvykle dlouho potože jsem si vzala pro jistotu na kolo teplé neprofuk návleky na tretry a tedy obouvala tretry v depu a pak jsem s nima cupitala asi 200m ke kolu 🙂. JAK mi pak ale bylo krásně teploučko na cyklistice! Tu jsem rozjela nejdříve vlažnějšim tempem, pak už jsem jela v rámci možností na plno. Technické pasáže mi na mokru moc neseděly, jinak byla cyklistika pěkná a díky své rozmanitosti docela utíkala. V druhém depu jsem si ještě odskočila na záchod. Na běh jsem vyrážela lehce s obavami, co se mnou 5.maraton udělá. Vyběhla jsem s lehkýma nohama a bězělo se mi opravdu dobře. Asi na 3. a 10.km jsem předběhla dvě ženy. Dalši jsem na 5.km míjela se ztrátou asi 14.min, čemuž jsem nevěřila, že bych snad seběhla. Makala jsem a vnímala parádní diváckou kulisu. Nakonec jsem se 3km před cílem dostala o příčku výš 🙂 a zaběhla druhý nejrychlejši maraton. Časy detailněji: 9:20:49(1:05:28-4:58:23-3:09:52, depa 7:07)

Při závodě mě nepotkala žadná větši krize, žaludek jsem uhlídala, na běhu jsem nijak výrazně netuhla a ani se netrápila 😏. Prostě tak by to mělo být :)

Recent Posts
bottom of page