top of page

IM BARCELONA TOP 8 v čase 9:15:59

Tento závod nebyl letos absolutně v plánu. Mezi Challenge Almere a Ironman Malaysia je 6 týdnů, což je mezi dlouhýma triatlonama viceméně minimum vhodné na regeneraci, trénink a krátké ladění. Na konci srpna však padlo rozhodnuté, že pojedeme někam na dovču...a tak jsme to nakonec pro mě a vlastně i pro Lucku spojili s tímto závodem.

Lucka si odzávodila již v sobotu na Ironkids běhěm na 250m.

Start mého závodu byl v neděli až v 8:10, tak jsme se před závodem i trochu netradičně prospali (budíček 5:30). Plavecká část probíhala v jednom okruhu, což je vždy "zážitek". Moře bylo naštěstí docela klidné a orientace na bójky bez problému. Na plavání jsem předvedla řekla bych lepší standartní výkon - bohužel mě hned na začátku strhla jedna ze soupeřek brýle a než jsem si je nasadila, balík mi cukl a už jsem ho nedostihla. Škoda, protože dvě holky doplavaly jen 2 a 3 min předemnou. Čas je taková moje klasila, ale na to, že to bylo v moři je to vlastně dobrý výkon :)

Cyklistiku jsem odjela kvalitním výkonem a jedná se o moje nejrychleji odjeté kolo vůbec. Chtěla jsem to zkrátka zkusit trochu "narvat!. Na běj jsem se vydala lehkýma nohama v tempu 4:20. První půlka proběhla dle plánu, druhá už bohužel ne. Nějak se mi vytratila síla v nohách a do posledních 13km jsem vbíhala již bez ambicí na další posun vpřed ač 6.místo bylo v tu dobu jen necelé 4minuty. Po následné analýze jsem došla k závěru, že jsem asi nedoplňovala dostatečně energii. No, někdy při závodě zkrátka hlava asi trochu vypne a vy uděláte naprosto základní chybu :) Čas závodu 9:15:59 (1:05:11-4:50:59-3:13:29) z čehoš je evidentní, že kvalita závodnic se rok od roku zvyšuje a jezdit do TOP5 znamená absolvovat tyto závody (pokud jsou ideální podmínky) k devíti hodinám!

Jinak závod proběhl bez žaludečních či jiných potíží a to je dost důležité také pro hlavu!

❓měla bych lepší výsledky, pokud bych letos nejela tolik Ironmanů?❓ Věřím, že 100% ano. Ale bylo to moje rozhodnutí a je to zase něco jiného a nová zkušenost 🙂🤣. Příští rok už se opět zaměřím jen na pár závodů a kvalitnější přípravu. Zkrátka každá sezóna musí být jiná, aby to nebyla nuda!

Děkuji za podporu a fandění a už se těším na další závod :)

Recent Posts
bottom of page