top of page

Xtrail Jedovnice a Video CTP Doksy race

Co dělat, když pořád prší aneb jak si užít propršený víkend :)

Pepa:

Já jsem se vydal vstříc prvnímu letošnímu triatlonu - terénní triatlon Jedovnice 0.4-16-4km. I přes nepřízeň počasí se na startu sešlo přes 100 závodníků! Ve startovním poli nechyběli borci jako Kočař, Čelůstka atd. Před startem se celkem rozfoukalo, takže při plavání byly vlny jak na moři. Trasa kola vedla v dosti podmáčeném lese a sebrala nejen mně hodně sil. K mému překvapení jsem ani jednou nešel k zemi😁 ale i tak jsem vypadal jak prase. Celé kolo jsem se těšil až z něj slezu. Běh už byla pohoda a finišoval jsem na 2. místě v kategorii. Na celkové umístění jsem hoodně ztrácel. V cíli byl ve špinavých tvářích u všech vidět usměv, takže super sobota. Než jsem odjižděl ráno na závod, ptala se mě Simona jestli nemám něco na vyprání - tak jsem se postaral, aby měla co dělat, když je venku tak škaredě.

Simona

My jsme s Luckou a dědou vyrazili do Doksů na Máchovo jezero natáčet spot pro CTP Doksy Race. Výsledek 5.5 hodinové práce zde ve videu :)

Recent Posts
bottom of page