top of page

Mistrovství SR ve středním triatlonu (1.9-90-21) a Orka triatlon

V sobotu jsme bojovali na dvou frontách vzdálených 400km od sebe :)

Simona ve slunečných 30 stupních na Mistrovství SR ve středním triatlonu v Bátovcích na Vialleman, Pepa v dešti ve 14 stupních na Orka triatlon 2020. Ani jeden jsme si však nestěžovali, ba naopak, každý jsme se rozjeli za podmínkami, které nám sedí a vyplatilo se :) Simona: Bátovce byl takový trošku neplánovaný závod. Nakonec to byla ale velice podaředá akce se vším všudy a já děkuji Pepovi, že mě sem vyslal :). Voda v přehradě byla jak kafíčko což znamená plavčo bez neoprenu. Z vody jsem vylézala na třetí pozici. Ve druhém ze tří okruhů kopcovité cyklistky jsem se dostala na druhé místo se ztrátou 2 min na první Alena Stevens - Professional Triathlete & Coach. Rozhodujíci okamžik jsem si nechala až na běh a po úvodních 3 kilometrech běhu jsem se dostala do vedení. Na třetím místě doběhla Kika Lapinová. Díky organizátorům za pěkný závod a všem fanouškům kolem trati. Pepa: Dářko (0,9-30-5) patří mezi mé oblíbené závody, tak bylo jasné, že jej letos nesmím vynechat. Ani deštivé a chladné počasí mě od tohoto pěkného, ale i těžkého závodu, neodradilo. Dokončil jsem na celkovém druhém místě (1.v kategorii).

Recent Posts
bottom of page