top of page

Linz triathlon (Mistrovství Horního Rakouska)(1,9-90-21) - 4. místo (3. v kategorii)

Aby jsme stihli prezentaci, vydali jsme se na závod již v pátek odpoledne. Z krásného léta jsme se během pár hodin jízdy autem ocitli v hladném a deštivém počasí. Ubytování ve stanu bylo z hlediska polohy idealní - přímo v centru dění - kousek od startu, depa i cíle. Z hlediska počasí už to bylo ovšem horší :).

Na start závodu se postavila necelá 300 závodníků, voda v Pleschinger See dosahovala 18 stupňů a byla teplejší než vzduch :) Na plavání jsem si vyzkoušela první ostrý start v novém neoprenu Aquasphere WPHANTOM. Plavalo se mi velice dobře, neopren držel tělo na hladině, což mi umožnilo delší záběr. Také orientace na bójky byla mnohem snažší. Po celou dobu plavecké části jsem stále někoho předplavávala, což není úplně obvyklé. To mi dodávalo motivaci. Po dvou okruzích ve vodě následovalo 90 km cyklistiky v kopcovitém terénu.

Deštivé a hladné počasí pro mě udělalo z cyklistiky boj o nezmrznutí. V nohách jsem cítila sílu, postupné promrzání celého těla, šlapek a prstů na rukách mě však limitovalo "makat". Stále jsem myslela jen na to, jak je mi strašná zima. Nemohla jsem pořádně řadit, brzdit, rozdělat gel či vzít do ruky bidon. Při nájezdu do druhého okruhu na kole, jsem zahlédla, že jedna žena závod vzdala. Jakoby mi to dodalo energii, že těch následujících 45 km musím přežít a dojet. Po nekonečném boji na kole jsem se konečně blížila do depa. Rutinní vyzouvání bot na kole bylo v aktuálním stavu nemyslitelné. Neměla jsem na to vůbec sílu a proto jsem raději volila přezutí v depu.

Následoval rovinatý běh na otočku vedený ve dvou okruzích. Prvních 10 kilometrů jsem sice vůbec necítila šlapky, ale bežela jsem co to dalo. Na 13. kilometru jsem konečně rozmrzla a bylo mi teplo :) Běželo se mi lehce, dokonce jsem trochu sbíhala i závodnice přede mnou. Posledních 5 kilometrů mi nohy dávaly najevo, že už by chtěly být v cíli. Manko v běžeckém tréninku bylo opět cítit. Do cíle jsem doběhla na bramborovém 4. místě, necelou minutu na třetí závodnici.

Recent Posts
bottom of page