top of page

IM 70.3. St.Pölten (0-90-21)

"Zimní" St.Pölten byl letos dosti poznamenaný chladným a větrným počasím. Den před závodem padlo rozhodnutí, že bude zrušeno plavání (teplota vody necelých 15 stupňů, vzduch v době startu v sobotu pouhých 5 stupňů a k tomu silný vítr). Ještěže tak! S Pepou jsme si opravdu oddychli, protože absolvovat půlku v takové zimě by to už bylo opravdu o zdraví. Triatlon byl tedy změněn na kolo - běh. Start byl intervalově po skupinách vběhem do depa. Tentokrát jsem se pořádně oblékla, takže zima mi rozhodně nebyla :) ba naopak, na kole jsem to oblečení až přehnala. Silné poryvy větru udělaly z cyklistiky docela peklo. Z kola jsem přijela docela unavená a to bylo znát bohužel na běhu. Prvních 5 kilometrů to vůbec neběželo, šourala jsem se tempem obecné vytrvalosti. Pak jsem se na 10 kilometrů rozeběhla další krizička přišla asi na 15. kilometru. Nevím proč, ale zkrátka mi to vůbec neběželo. V cíli jsem byla ráda, že už mám závod za sebou. Musím říct, že mi to opět připomnělo jak i půlka může bolet. V PRO kategorii jsem skončila na 15. místě. (V AG bych byla na místě 2.)

Recent Posts
bottom of page