top of page

Ironman Klagenfurt - 20. místo celkově :) čas 10:01:07!

Téměř ideální závodní podmínky, bohužel ne až tak ideální tří týdenní příprava před závodem, která byla ve znamení, místo ladění na závod, klidového režimu (zánět nosohltanu, propíchnutí ušního bubínku). Mým cílem bylo vylepšení si loňského času (spokojenost do 10:15), s časem pod 10 hodin jsem kvůli zdravotním omezením v tréninku moc nepočítala, ikdyž jsem si to v koutku duše přála. A ono se to téměř podařilo :) S výsledkem závodu jsem tedy spokojená.

Start v 6:45 ráno byl opět docela očistec. Plavání tentokrát v neoprenu docela uteklo, ke konci už mě sice bolely ruce, ale nebylo to nic dramatického. V depu jsem trošku zazmatkovala, když jsem nemohla najít svůj pytlík s věcma na kolo.

Cyklistická část mi letos nějak nesedla, snažila jsem se jet na tepy, na 90.km jsem měla čas, který by odpovídal pod 5:20. Bohužel jsem ale asi podcenila jídlo, jedla jsem asi málo, chvilkami jsem měla pocit hlaďáku (rozklepání celého těla), pak dokonce hladu ale zároveň i přejezení. Zvláštní. Asi na 120. km mi to najedou přestalo jet, zpomalila jsem, snažila jsem se jíst a pít, ale to už nepomohlo. Nakonce jsem byla ráda, že jsem těch 180km nějak přežila a se strachem jsem čekala, co asi přijde na běhu. Čas kola nakonec 5:27,31. Rychle jsem si propočítala, že pokud budu mít slušný běh, mohla bych být v cíli něco nad deset hodin. To mi dodalo motivaci. V depu jsem si ještě musela odskočit na záchod a při oblékání dresu jsem urvala číslo, jehož přidělávání mi pak ubralo cenné sekundy.

Běžecká část mi nad očekávání docela sedla, soustředila jsem se na uvolněný běh a kromě dvou menších krizí, které zahnalo napití se vody, jsem si celý maraton vlastně docela užila :) Průběžně jsem si kontrolovala mezičasy a stále mi to vycházelo i s rezervou pod 10 hodin. Poslední kilometr měl ale bohužel asi o 600 metrů více a tak byl výsledný čas, jaký byl...

Recent Posts
bottom of page