top of page

ETU Mistrovství Evropy Challenge Almere (3,8-180-42)

Na start v Almere, dle nás jednoho z nejlépe organizačně zvládnutých závodů, jsme se postavili již po třetí (2016,2017). Ani letos nás závod nezklamal. Počasí bylo až na chladnější ráno téměř ideální (na místní poměry vyfukovalo docela málo).

Simona:

Po Rothu to měl být druhý vrchol této sezóny. Bohužel se ani tentokrát příprava neobešla bez komplikací a 12dní před závodem mě chytla pěkná rýma se zvýšenou teplotou. Musla jsem tedy vynechat několik dní tréninku (zrovna těch pár dní, kde bylo možno po IM Copenhagen ještě něco potrénovat). Co k tomu dodat :)

Plavání se mi podařilo ve skupince, utíkalo a možná jsem plavala až zbytečně moc na pohodu. . Snažila jsem se párkrát holkám uplavat, ale nemělo to cenu. Ideální by bylo se hned od startu chytnout za jiné "nohy", které plavaly o něco rychleji a já bych v ideálním tempu uvisela. Ale to se říká po závodě lehce, realita na a po startu je však úplně jiná.

Na cyklistice jsem podala solidní výkon, čas pod 5hod. Předjela jsem 4 závodnice. Nemohla jsem však najít ideální kadenci a trošku jsem se trápila. Nohy mě bolely už od začátku a nevěřila jsem, že v depu na mě budou čekat běžecké nohy :)

Nakonec naštěstí čekaly a vyrazila jsem ideálním tempem 4:20. To jsem držela přes půlmaraton, pak přišla menší krizička v podobě zpomalení, kterou jsem naštěstí rychle odbourala. Dostala jsem se před další tři holky a vůbec netušila, kolik ztrácím na závodnici předemnou. Snažila jsem se hecnout, ale nějak mě hlava do velkého trápení nepouštěla. Spíše jsem si to chtěla tak nějak více užít :) Tempo nakonec po lehčím vytuhnuti 4:33min/km takže jsem docela spokojena. To že na závodnici předemnou nakonec chyběly pouhé tři minuty trošku mrzí, ale kdo ví, zda by mě nohy pustili a já to skutečně doběhla. Asi spíše ne. Čas v cíli 9:21:38, TOP 5 ... na letošní 6.dlouhý triatlon bomba 🤣 a navíc bez větších problému :)

Pepa:

Na závod jsem se těsil, protože zde je téměř jisté chladnější počasí. Tím, že moje AG vlna startovala mezi posledními, jsem celý závod někoho předjížděl/předbíhal. Díky tomu mi dlouhý den docela utekl. Akorát na běhu mě potkala menší krize, ze které jsem se ale rychle otřepal. Atmosféru závodu s davy fanoušky jsem se snažil maximálně vychutnávat.

Nakonec jsem vybojoval 1.místo v AG, čas 9:03. Na to, jak jsem letos musel osekat tréninky, jsem s tímto časem spokojený. Při závodě jsem čas moc neřešil a třeba bych se i pod těch devět hodin hecl... :)

Tímto závodem jsem udělal důstojnou tečku za letošní sezónou. Nyní mě čeká od tréninků pár týdnů volna. Těším se na hokej, který zase začnu hrát přes zimu a aktivity s Luckou.

Děkujeme rodině Koenis za skvělý support a ubytování. Děkujeme všem, co jste nám drželi palce!

Recent Posts
bottom of page