top of page

Bronz na IM Malaysia

Šňůra Ironmanů zakončená na Ironman Malaysia aneb závod, který je především “o hlavě” Do Malaysie jsem se tentokrát vypravila bez Pepy. Tomu loňská pekelná výheň na ostrově Langkawi stačila a neměl potřebu ji absolvovat znovu. Jak je u mě známo, raději se “trápím” ve vedru než v zimě a tak jsem si nakonec pro zážitek do teplých krajin jela letos sama (resp. s neteří). Po Barceloně jsem měla pár dní volno. Poté začal ještě menší tréninkový blok (9 dní) s už jen pár těžšími jednotkami. Odlet jsme měly naplánovaný na pondělí odpoledne z Prahy -> přílet na Langkawi v úterý večer. Aklimatizace na 6hodin časový posun a teplo tedy pouze 3dny! Bohužel se mi nakonec příprava zkomplikovala, když jsem v pátek chytla bacil od Lucinky a celý vikend jsem se viceméně léčila a snažila se začinajíci virózu zastavit. Další komplikace nás potkaly při cestě na závod. Kvůli silné bouřce nebylo možné na ostrově přistát a po půl hodinovém čekání ve vzduchu jsme se vrátili do Penangu. Zde jsme marně čekali v letadle až nás nakonec vyložili a převezli na hotel. Do postele jsme se dostali až před 23.hodinou a stále jsme neměli 100% informace, kdy odletíme. Ty jsme se dozvěděli o půlnoci. Budíček ve tři ráno, odlet v 6hod (bohužel navíc s přestupem v Kuala Lumpur). Nakonec jsme na Langkawi přistáli na druhý pokus(opět bouřka) ve středu po 10hodině. Na hotel jsme se dostali před polednem. No, byla to síla! Středa poledne - dvě téměr celé probdělé noci na cestě (alespoň jsem se tím šokem zbavila toho bacilu :))... rychle tedy složení kola a krátké tréninky společně s Danem. Při prvním koupání v moři mě navíc hned žahla medůza... :) do Malaysie jsem ale jela s tím, že si to zde UŽIJI a tak jsem ke všem nepříjemnostem také přistupovala! Večer jsem měla samozřejmě i přes vyčerpání problém usnout. Naštěsti jsme si alespoň druhý den trochu pospaly a udělaly i menší výlet na vodopády. V pátek jsem už musela vstávat na budík, protože jsem měla tu přiležitost předávat medaile na ďetském závodě. Do závodu se mi tak nějak ani nechtělo, obávala jsem se, zda tělo už neřekne dost a právě na závod nevypne. Plavání bylo ve 28 stupňové vodě bez neoprenu ve dvou okruzích. Nakonec jsem zaplavala docela slušně a z vody lezla na 8.místě. Cyklistika byla oproti loňsku trochu jiná. Jelo se mi k mému překvapení nějak moc dobře, neměla jsem žádné problémy a dle wattů i tepů jsem zde letos předvedla svůj nejlepší výkon. Posunula jsem se na 6.místo. Nejdůležiťejší bylo stále pít a polévat se ledovou vodou. Až na pár okamžiků pražilo stále slunce a už po deseti minutách od polití jsem se začala přehřívat. Na poslední občerstvovačce mi bohužel podali iont místo vody a druhý bidon špatně uzavřeli (odpadl vršek a hodně pití se mi vylilo) tak jsem se nemohla moc chladit. Šetřila jsem iont na pití, i tak jsem se jím ale polévat musela, abych se alespoň trochu schladila. Na běh jsem vyrážela na 6.místě asi s 13-15min ztrátou na 5.-4. pozici. Když jsem vyběhla vůbec to neběželo. Trápila jsem se od prvního okamžiku. V hlavě jsem si stále opakovala do kola: " musíš bojovat - trpí každý - může se stát cokoliv a kdokoliv může odpadnout - musíš bojovat - polévat se - jíst - pít - polévat se - nemyslet na bolest..." boj to byl až do posledního okamžiku. Postupně jsem se dostávala v pořadí výše a nakonec jsem vybojovala bronzovou medaili! 🙂

Jaká to byla úleva a pocit zadostiučinění v cíli snad nemusím ani popisovat :) Velké DÍK patří Pepovi, který mě na tento závod poslal :)

Nyní mě čeká delší odpočinek a pak pomalu opět příprava na další sezónu. P.S. letos bez Isramana :)

Děkuji všem sponzorům za podporu! Sezóna to byla dlouhá a náročná, ale jsem moc ráda, že jsem ji v takovém hojném ironmanském počtu nakonec absolvovala.

Celkem to bylo 8 dlouhých triatlonů - Israman, Challenge Roth, MČR Moraviaman, Slovakman, IM Copenhagen, ME ETU Almere, Ironman Barcelona, Ironman Malaysia

K tomu několik půlek - Challenge Riccione, Challenge Heilbronn, Challenge Prague, Czechman, MČR Pilman...a jeden sprintík v Brně.

Velkou radost mám z toho, že mě podrželo zdraví a kromě letos neobvyklého počtu nachlazení a divné jarní únavy jsem vlastně neměla žádné zdravotní problémy.

Recent Posts
bottom of page