top of page

Challenge Cesenatico 1,9-90-21

Otvírák triatlonové sezóny 2024 Challenge Cesenatico 1,9-90-21 je za námi.

Poprvé jsme zde byli v roce 2016 o pár desítek kilometrů dál v Rimini. Letos jsme se rozhodli cestovat s Lukinem na podobné přímořské závody jako s Luckou, když byla malá a proto padl výběr i na jarní Itálii. Závody jsme spojili i s kratší dovolenou .

Tentokrát nás čekaly zcela nové (delší než je standart) tratě v Cesenatico. Klidné plavání  v moři, z poloviny kopcovitá cyklistika  s ne moc kvalitním asfaltovým povrchem a rovinatý běh  ve městečku.

Bylo slunečno a vedro.



Pepa:

Na cyklistiku jsem vyjížděl na třetím místě v AG. Druhá polovina závodu však nešla podle představ   a výkon nakonec stačil na 9. místo v AG.


Simona:

Do závodu jsem šla s respektem. První triatlon po roce a půl, navíc docela brzo (6,5 měsíců) po porodu. Příprava na sezónu 2024 jde zatím dobře (je to teda divočina a náročné, ale to se dalo čekat) a toto měl být první ostrý test. Do závodu jsem šla s respektem. Plavání  i cyklistiku  jsem absolvovala zcela osamoceně. Tempo jsem si zvolila správné a na běh se mi vybíhalo dobře. Ani zde jsem raději nijak nebláznila. Do cíle jsem doběhla v čase 5:05 na 10. místě. TOP10 mě potěšilo, s výkonem jsem spokojená a nohy mám slušně prošité

Děkujeme hlídání a sponzorům za podporu !




Recent Posts

© 2023 by My site name. Proudly created with Wix.com

bottom of page