top of page

Challenge Mallorca Paguera 1.9-90-21


Na Mallorku jsme letos vyrazili kromě závodu také konečně na pořádnou dovolenou. Ale pěkně postupně.


Pepa letos v přípravě na závody opravdu válí. Když už ho nesejme auto, tak si alespoň týden před závodem udělá výron v kotníku (při uhýbném manévru na úzké cestě). Když kotník konečně rozhýbe, že ho moc nelimituje, take jej při rozplavání v moři den před závodem požahají medůzy... aneb přípravy na Mallorku byly opět "ideální" :) Přesto však byl v dobré náladě a jak říká “už ho snad ani nic horšího potkat nemůže ”. Snad jen to stádo , které jsme potkali na cyklistice.

... takovou náladu jsme si užívali před závody :) .


Den před našim závodem zde byl tradiční Kids Run a tak jsme do závodění zapojili i Lucku.


A jak vypadal a probíhal náš letošní poslední závod?

Challenge Paguera úplně jednoduchý. Kopcovitá a technická cyklistika, běh namotaný ve 4 okruzích (v každém 5 otoček kolem kužele, ostré zatáčky, dlažba, píseček na promenádě...).


Simona 15. Místo:

Pro kategorie měla nakonec plavání bez neoprenu (což mi moc nenahrávalo ). Počasí pro většinu závodníků asi ideál, příjemné s části pod mrakem s pár kapkama deště (takže pro mě samozřejmě špatně, protože nebylo vedro a přišla jsem o tzv. konkurenční výhodu :) )

Plavčo nakonec hodnotím jako docela dobré a jsem spokojená (nicméně jsem absolvovala samozřejmě celé osamocena a z vody jsem lezla předposlední. Hold stále platí a možná rok od roku víc, že "venku" se plavou už i v triatlonu slušné bomby). Na cyklistice jsem šlápla do pedálů a jela jsem, co to dalo a několik závodnic jsem předjela. Technické sjezdy byly teda chuťovka. Ty moji silnou disciplínou určitě nejsou. Na běh jsem šla tradičně s tím, že musím makat až do konce. Běh se vydařil a posouvala jsem se pomalu startovní listinou nahoru. Nakonec tedy 15.místo (21s na 14, ale dohnat už to opravdu nešlo ).


Závěr: V silné konkurenci jsem s výkonem spokojená. Letos moje nejlepší půlka. Ve srovnáni s roky 2016/2017 porovnatelný výkon!! (tehdy jsem zde zajela 5. resp. 8. Místo) Ale konkurence je někde jinde (lepší, větší, mladší) a moje roky také... dnes už patřím na startovce mezi veteránky... tento fakt mě přivádí k myšlence, že jsou moje výkony vlastně i na těch půlkách pořád ještě dobré. Nicméně je nutno si přiznat, že pro závodění na světové úrovni to už nestačí. je ironman distance, kde ještě potenciál a chuť jít výš určitě je. A nějakou dobu spíše koketuji s myšlenkou zkusit nějaký ten delší ultra ...



Pepa 2. v AG:

Při závodě se k Pepovi “štěstěna” neotičila zády a vše probíhalo jak má. Po celou dobu se pohyboval na čele, po cyklistice byl dokonce první. Na běhu ho ale jeden ze soupeřů udolal a nakonec finishoval na 2.místě v AG. Výsledek samozřejmě bere všema deseti. Tento závod byla příjemná tečka za letošní sezónou




Recent Posts
bottom of page