top of page

Challenge Riccione

Konečně závodíme!

Dnes začnu trošku ze široka :)

Abych pravdu řekla, já osobně jsem v uskutečnění závodu moc nevěřila. Ještě někdy kolem půlky dubna jsem při společných diskuzích s kamarády na tento závod vůbec nevsázela. Pepa, ten věřil :) Po pár dnech jsem však, na základě příspěvků od organizátora na FB "otočila" i já a začla jsem se v hlavě ladit na závodní vlnu.


Několik dlouhých měsíců nepředstavitelná věc se stala skutečností a my jsme ve čtvrtek 7.5. v noci společně s Danem Galandrem vyráželi směr Riccione. Papírování bylo před závodem kvůli Covid teda požehnaně. (negativní Covid test (PCR nebo Antigen); Self-declaration pro vstup do Itálie, Potvrzení o startu od organizátora závodu pro osvobození od karantény; prohlášení pro závod, že nemáme příznaky; testy po příjezdu do ČR v ochrané lhůtě 90dnů od covid podstupovat nemusíme...nicméně jsem si je raději udělali). Cesta proběhla bez komplikací, kontrolovali nás pouze na hranicích do Rakouska.


Když jsme se druhý den ráno ocitli u moře a ucítili ten příjemný mořský vzduch to byla paráda - konečně zase jako za starých časů.

Co se týče závodu a jeho organizace, vše proběhlo na jedničku. Organizátor dbal na to, aby se zbytečně "neshromažďovali" davy lidí, a vše tomu přizpůsobil.

  • možnost prezentace běhěm tří dnů - nutné odevzdat prohlášení o "negativním bezpříznakovém stavu"

  • race briefing zaslán na videu

  • bike check-in v den závodu zajištěn třemi vstupy do depa po vlnách - museli jsme odevzdat druhé prohlášení o "negativním stavu"

  • kola v depu rozmístěna po 4 metrech

  • start po vlnách - rolling start i pro PRO kategorie

  • pasta party zrušena, ale jídlo vydáváno pro závodníky v uzavřených krabičkách/taškách

  • občerstvovancí staníce měly uzavřené pet lahve s vodou, banány-gely-tyčky také uzavřené, jídlo nebylo podáváné, ale museli jsme si brát sami - na kole to bylo občas trošku o život, ale dalo se zvládnout :)


I v této Covid době se na startu sešlo přes 1000 závodníků! Je vidět, že kde je vůle, tam to jde.

Jsme rádi, že jsme byli po tak dlouhé době součástí velkého triatlonového podniku a moc jsme si to zde s dalšími přáteli užili!


Co se týče výkonu:

Simona: Žádné zázraky se nekonaly a 13.místo s podprůměrným výkonem odpovídalo zimní/jarní přípravě. Závod beru jako velice kvalitní trénink, test aktuální výkonnosti a odrazový můstek do další, snad už normální!, přípravy.

Pepa: Výsledky nejsou ani u mě to, na co jsem zvyklý. Nakonec jsem obsadil 6. místo v AG (na medaili chybělo něco málo přes dvě minuty).




Recent Posts
bottom of page