top of page

CZECHMAN (1,9-90-21)

Letos konečně vyšlo počasí a Czechman zažil po loňské zimní a deštivé katastrofě krásné, vlastně ideální sportovní počasí.

Pepa bohužel kvůli uplynulé nehodě stále nestartoval a soustředil se spíše na lehčí trénink, aby mohl za týden startovat na dlouhém triatlonu v Almere.

Největší závod na našem území. Ideální počasí. . Absolvovat tento závod nebylo z hlediska příštího týdne idealní. Je risk jet dvě půlky před dlouhým triatlonem. ALE: - z minulých let vím, že když jsem ladila na důležitý závod, vždy mi výkon něco pokazilo - bohužel neovlivnitelné faktory typu střevní chřipka před závodem, nachlazeni, neplánované problémy v týdnu před závodem... - z výše zmíněných důvodů jsem tedy přistoupila na taktiku užívat si závodění a některé závody zasadit do tréninku a prostě se na nich “nezničit do mrtva” a “počítat s tím, že výkon nebude top”. Je to riziko všemi směry ve smyslu, že člověk závod nezajede na max “protože se šetři” nebo “protože je unaven”. Vyhodnotila jsem si ale jako lepší variantu než vše podřizovat jednomu závodu a pak být zklamaná (někdy to pak končí extrémem jako 8absolvovaných IM během jednoho roku ) - nedoporučuji každému . = Toliko na vysvětlení proč často řikám, že “jedu závod tréninkově”. byla by škoda vynechat pěkný závod v letošní převážně České sezóně . . Cílem bylo napálit a nepokazit . To se relativně povedlo. Z vody jsem vylézala na 3.místě (ztráta na 1. @hana_triathlete ale extrémní 4,5min).

Na jsem chtěla jet kvalitně, ale nebláznit. Těsně před depem jsem se dostala do vedení resp. Do depa jsme vbíhaly s Hankou společně.

Na běhu jsem se chtěla max. šetřit ale samozřejmně dle “situace na trati”. Z depa na běh už jsem šla ve vedení. Rozběhla jsem v Ironmanském tempu. Po první otočce jsem zkontrolovala náskok a pak už jsem na pohodu užívala atmosféru pěkného závodu. Každá sekunda/km ušetřená na tomto závodě bude příští týden potřeba! .

Díky za další pěkný závod! Jsem moc ráda, že jsem byla jeho součástí.




Recent Posts
bottom of page