top of page

Czechman - extreme triatlon :)

Letošní nezvykle krátkou a trochu jinou sezónu jsme zakončili na CZECHMAN Triatlon (1,9-90-21). Bohužel se meteorologům vyplnila předpověď počasí a byl to rozhodně nejextremnější Czechman, jaký jsme kdy jeli. Déšt, silný vítr a na cyklistice v některých místech dokonce pouhé 4 stupně. Nejpříjemnější část závodu bylo úvodní plavání, kdy byla voda teplejší než vzduch a opravdu příjemná 🙂


Pepa: Na plavání jsem se snažil nenabrat zbytečou ztrátu. Z vody jsem vylézal na 23. pozici. Na cyklistice jsem se probojoval do první desítky. Z kola jsem slezl samozřejmě slušně zmrzlý a docela dlouho trvalo než jsem se rozeběhl. Chtěl jsem běžět rychleji, ale chlad mi sebral více energie, než bych si přál. Umístění se běhěm závěrečné disciplíny ještě několikrát promíchalo a do cíle jsem doběhl na celkovém 11. místě (2. v kategorii).


Simona: Pro mě bohužel ne úplně veselý závěr sezóny. Na nepříjemné počasí jsem se snažila maximálně připravit. Obalila jsem se igelitem od hlavy až k patě, na cyklistiku i běh jsem měla nachstáno několik vrstev oblečení (včetně čepice a dvou rukavic). Plavání bylo příjemně teplé a díky startu ve vlnách bez jediného kopance. Užila jsem si jej. Z vody jsem vylézala asi na 7. pozici a přííjemně zahřátá. V depu a úvodu cyklistiky jsem se posunula o tři pozice výše. Ztráta na největší soupeřku Alenu Stevans byla standartní. Jelo se mi dobře až do asi 50.minuty, kdy jsem se začala klepat zimou. Bohužel se to začlo rychle zhoršovat a po několika minutách přestalo tělo i mozek fungovat a závod se změnil v boj o dojetí k depu, kde jsem závod ukončila 😞 Na druhou stranu to byla mojie již třetí stejná zkušenost a i na tento scénář jsem byla připravena. Hold moje tělo při těchto podmínkách opravdu nefunguje. Zažila jsem hodně různých krizí, především na dlouhých triatlonech. V tomto případě stačí "blbá půlka" a jsem jasná 🙂 :(

Gratulace všem, kteří závod dokončili!


Děkujeme Hedvika Sedláčková za Foto!










Recent Posts
bottom of page