top of page

Czechman - MČR ve středním triatlonu


Simona 1. místo, Pepa 6. v AG.


Největší triatlonový podnik v ČR - přes 500 závodníků na startu s bouřlivou diváckou kulisou. Naštěstí počasí nakonec nebouřilo a bylo celý den a teplíčko.


Simona:

K mému překvapení opět kvalitní plavání s ne moc velkou ztrátou na 1. ženu a vynikající plavkyni Hanku Kolářovou (vylézala jsem na 6. pozici). Do depa jsme po cyklistické části dojely společně na 1./2. místě. Hned v úvodu běhu jsem se ale dostala do vedení a náskok jsem postupně navyšovala... běh už byl jinými slovy za odměnu a já jsme si mohla maximálně užívat atmosféru pěkného závodu.

Bohužel me ve čtvrtek večer začal obtěžovat nějaký bacil a v pátek (den před závodem) jsem dost zvažovala co dělat... risknout a závodit? Nebo se na to vykašlat? Riskla jsem, závod byl nakonec fajn, druhý den jsem ale ztratila hlas a následující dny dávám odpočinek a lěčím menší virózu


Pepovi se dnes nějak nedařilo :( Ani nějak není co komentovat. Snad bude přístě konečně lépe!



Díky všem podél trati za fandění!




Recent Posts
bottom of page