top of page

Hranice 9hodin pro Simonu prolomena!

Triatlon Podersdorf 💥8:58:22💥 a 🥈medaile aneb “Když je 2.místo vítězství” 😛 . Jak začít? No zkrátka...když pokazíte úvodní plavání, ale faakt hodně (kde naberu ztrátu ikdyž plavu dobře 😬) pak se docela trápíte na kole, byť není výkon ve finále uplně špatný a nejste schopni se soustředit... a závod nakonec dopadne takto (cíl prolomit hranici 9hodin splněn a ještě k tomu bedna) nemůže vládnout nespokojenost 🙂


Start probíhal v dnešní době Covid-19 opravdu dost netradičně - intervalově po 5. Sekundách. Na druhou stranu byl před závodem klid a žádné mačkanice. Což mi bylo možná ve finále na škodu, protože mi asi chyběl předstartovní stres a nervozita :) Celé plavčo tedy absolvováno o samotě. Dlouho jsem se nemohla dostat do tempa, i když klidná hladina jezera přála pěkným časům. Už ve vodě jsem tušila průser. Ten se potvrdil v depu, když tam chybělo asi 14 kol! Jinými slovy, tolik holek bylo již předemnou na cyklistické trati.


Cyklistika mi sice rychle utekla, ale nebylo to ono. Asi od 40km začal foukat nepřijemný vítr s porivy a pěkně se mnou s diskem mával. V prvních 60km jsem předjela jen dvě holky! Bylo tedy jasné, že ztráta po plaváni je velká. Až Tomi Bachratý na mě křikl, že mám snad ztrátu 21minut na čelo.To byl pro moje už tak neposedné myšenky další nášup. No nic, snažila jsem se bojovat a pomalu jsem se propracovávala startovním polem nahoru. Ale stále málo!


Do depa jsem přijela 5. Se ztrátou na 4. Pozici asi 10minut (na 8.km nebyl o moc nižsí). Prostě šílené a opravdu ne zrovna očekávaný průběh závodu. Motivace mi chyběla, neběželo se špatně, tempo dobré, ale tak nějak ne úplně lehce ( že bych to před závodem přece jen podcenila s odpočinkem při naší akci “stěhování”?). Bojovala jsem s hlavou a snažila jsem se nasadit autopilota. Na 21.km jsem dostala důležité info od manžela Mil Li Polak, že mám ztrátu 3min na 4.misto! Wow. Autopilot se zaradoval. Po pár kilometrech další “skalp”. Jo, to je ono! K mému překvapeni běh nakonec jeden z nejlepších hlavně z důvodu konstantního tempa a žádné krize! Posledních téměr 10km mě doprovázela kamera, která mi oznámila, že jsem 2. Už jsem chtěla posledních 6km zvolnit. Pak mě ale při pohledu na čas běhu trklo, že bych mohla být blizko 9 hod hranici, tak jsem raději zase zabrala. A ANO! Vyšlo to! HRANICE 9 HODIN prolomena! Jo, je to tak. Podersdorf patří k těm rychlejším závodům, ale už jsem tu startovala po třetí a až letos se konečně zadařilo.



Celkově tedy závod bez krizí, ale pokažené plaváni a ne úplně “pohodové” kolo z něj udělali velice náročný boj.

Recent Posts
bottom of page