top of page

MČR Sprint triatlon Brno

MČR ve Sprint triatlonu (0.75 - 20 - 5) Superprestige Brno.



Pepa: 4.místo AG

Bylo příjemné si po dlouhé době zase zajet sprintík. Po zaváhání v depu po plavání jsem nestihl balík a kolo jsem jel za své. Běh byl díky chladnějšímu počasí příjemný a s tempem 3:47min/km jsem spokojený.


Simona: TOP 6 (1.AG) 1:08,16. Maximální spokojenost probojovat se mezi naší mládeží na 6. místo .

Rozbouřené : Po skoku do vody nastal neskutečný mumraj, nechala jsem holky kousek cuknout, abych měla místo (neprofesionální, ale nechtěla jsem se nechat umlátit holky to fakt slušně rubaly, což je na sprint závody "venku" rozhodně potřeba a člověk se musí prostě drát! Jsou to borky!) Jinak bych řekla, že na mě i kvalitní výkon, bylo to na krev... z vody ale i tak velká ztráta a na kolo jsem nasedala na 21.mistě. A jako bonusek jsem napálila hlavou do nějakého kmene ve vodě .

časovka na krev ve větru a posun o několik příček. Pro neznalé: ve sprintu je povolena jízda v háku (balíku), což vám velice pomůže na kole. Když ale nemumite plavat , tak dřete kolo sami a někdy bohužel bez šance sjet balík (byť slabších cyklistek). Nakonec jsem měla nejrychlejší mezičas na cyklistiku.

další sbíhání a posouvání ... poslední kilak už pohodovejší.... nakonec pro mě, skoro bych řekla, neuvěřitelné 6. pódiové místo. A třetí nejrychlejší běh.

Diky za závod doma!.




Recent Posts
bottom of page