top of page

MČR v dlouhém triatlonu Moraviaman

Letošní Moraviaman byl okořeněný teplým počasím. Pepa 35. místo (14.kat): Plaveckou část jsem absolvoval spolu s Petrem Vabrouškem rozumným tempem, abych se nepřehřál. Z vody jsem vylézal za 57:01 na sedmém místě. Cyklistiku jsem začal opatrněji s vědomím, že se bude chleba lámat až ke konci závodu. To se mi dařilo do cca 130km, kde nějaký slaboduchý jedinec rozházel po trati připínáčky a několik závodníků k jeho radosti mělo defekt. Bohužel jsem byl mezi nimy. Tento dotyčný chudáček si asi neuvědomuje, že kromě zhatění několika měsíční dřiny v přípravě závodníků a poškozeném ne úplně levného materiálu, mohl ohrozit i zdraví závodníků! A tím se vystavit trestnímu stíhání. Doufáme, že mu to udělalo alespoň pořádnou radost! Příště až bude chtít protesovat ať použije mozek a stoupne si k trati s transparentem veřejně! Pochopili bysme, kdyby lidem triatlon omezoval život v obci často, ale jedná se o jeden den za rok. Nechci domyslet, co by takový člověk udělal pracovníků ŘSD, kteří uzavřou komunikaci i na několik týdnů :) Více slov asi není třeba. P.S. prosíme komentovat ve slušnosti. Do galusky jsem použil tmel a věřil v dohnání ztráty. Tmel ovšem nedokázal díru zcela zacelit a defekt postupně unikal a musel jsem ještě několikrát dofukovat. Další komplikace nastala, když jsem ve spěchu při pumpování zlomil pumpičku. Tímto bych chtěl poděkovat cyklistům, kteří mi průběžně pučovali pumpičku na dofouknutí. Další trefou do černého bylo v depu při odběhu od kola stoupnutí na včelu (díky paní rozhodčí za vytáhnutí žihadla :)) Samotný běh už byla jen taková třešniška na dortu. Rozběhl jsem dle plánu tempem 4:25 ale po pár kilometrech mi vyletěla tepovka nad 180tepů a to bylo jasné, že tudy cesta nevede. Běh střídala chůze a navíc se mi nedařilo udržet nic v žaludku. Takové zvracecí odpoledne. Pak už následovalo jen trápení. Závod jsem ale nechtěl vzát (i když vím, že je to blbost) kvůli bodování do týmu za Rocktechnik Triatlon. Což se nakonec vyplatilo. V týmech jsme byli spolu s Jan Kundrat na druhém místě. Simona 1.místo, čas 9:33. S výkonem na plavání jsem nakonec překvapivě docela spokojená. V cyklistice jsem zajela slušný čas a teploučko mi zde vůbec nevadilo :) Běh jsem rozeběhla s pokusem o pokoření traťového rekordu, který zde držím z roku 2016. Blbec jsem se ale hned v úvodu tak šikovně osvěžila vodou, že mi boty čvachtaly celý maraton (ale super, nemám ani jeden puchýř!). Většinou se je snažím udržet co nejdéle suché. Ve druhém kole, se mi nedařilo tempo držet a bylo jasné, že rekord se konat nebude. Pak už jsem tedy raději doběhla "pohodovým" tempem. I když v cíli jsem byla samozřejmě slušně prošitá a už jsem toho měla plné kecky :) Gratulujeme všem, se v tomto pocaší odvážili postavit na start. Panovala zde moc pěkná atmosféra i mezi závodníky samotnými, kteří se navzájem na trati i přes krize podporovali a fandili! Děkujeme sponzorům za podporu! Endura AquaSphere Penco Mizuno PROGRESS SPORTSWEAR RON Wheels Wattmetry.cz Sanomed TRUMF sanace sro Rebel Art - Grafické a reklamní studio Bylík Coffeespot pražírna kávy #rocktechniktriatlon ROUVY #enzymax Ipsum Grade s.r.o. USU Solutions


Recent Posts
bottom of page