top of page

MČR v dlouhém triatlonu Moraviaman

V sobotu 24.6. jsme startovali na MČR v dlouhém triatlonu (3,8-180-42) v Otrokovicích, na již 20. ročníku tohoto závodu.


Počasí bylo na závodníky přívětivé a po pátečních tropech se po nočním dešti lehce ochladilo a sluníčko na nás vykouklo až asi v 9 hodin (start v 7hod). Pak už se do nás začlo ale pěkně opírat. V druhé polovině cyklistiky také trochu fouklo a chvílemi to na kole pěkně "házelo". Na běhu už bylo vedro, ale naštěstí ne až tak extrémní jako v jiných letech.


Simona v čase 9:23, 1. místo


Z vody jsem vylézala za Markétou Cibulkovou na druhém místě. Na cyklistice jsem se snažila udělat časovou rezervu, aby byl běh už "jen boj s časem". Cyklistika mi docela utekla. Do druhého depa jsem dojela s náskokem cca 20min. Závěrečný běh jsem očekávala s trochu lehčíma nohama. Rozběhla jsem dle plánu 4:20, ale moc brzo se už nohám nechtělo. Náskok jsem sice stále navyšovala tempo 4:37min/km nakonec vyneslo čas v cíli 9:23. Nebyl to závod, který patří k těm, kde jde vše na 100% jak má, ale na druhou stranu (až tedy na běh) proběhl bez větších krizí.

Můj cíl na závod bylo pokořit traťový "rekord", který zde držím z roku 2016 (čas 9:18). Nutno ale podotknout, že tehdy byly jiné tratě na kole i běhu. S výkonem jsem ale spokojená a samozřejmě za a titul moc ráda.



Pepa 2. místo v AG 40-44, 9:27:13


Po květnovém těžkém dlouhém triatlonu ve Španělsku jsem se následující závody nemohl dostat to "normálních" obrátek. Moje podávané výkony byly dost rozpačité. Mysleli jsme, že je to stále únava po Španělsku, ale když už to trvalo několik týdnů (kdy jsem začal stagnovat i v treninku, byl jsem neustále unavený a tepovka si dělala, co chtěla), začali jsme zjišťovat, kde by mohla být příčina. Jedna z možných příčin byla borelióza, následné Krevní testy, ale ukázaly spodní hranici železa. Postupně doplňuji a cítím, že už se tělo opět probouzí

A jak se mi jel Moraviaman? Plavání příjemné společně s Petr Vabroušek, Tomáš Racek a Markétka Cibulková. Prvních 90km v pohodě, poté jsem musel trochu zvolnit. Závěrečný běh, jak už je u mě tradice v teple, se nesla v hesle "hlavně se neuvařit".

Nakonec to bylo 10. místo celkově



Cílem pro rok 2022 bude pro oba ETU ME v dlouhém triatlonu Almere Challenge Almere-Amsterdam




Recent Posts
bottom of page