top of page

MČR ve středním triatlonu Pilman

V sobotu se konal ve Žďáře nad Sázavou další závod Českého Poháru ve středním a dlouhém triatlonu, který byl současně MČR na těchto distancích.


Ve Žďáře panovalo pro mnohé (až na pár teplomilných jedinců :)) ideální triatlonové počasí. 17-19stupňů, pod prakem s mírným větrem.


Simona: Závod se pro mě vyvíjel dle očekávání. Z vody jsem vylézala těsně na 4.místě s relativně uspokojivým plaveckým výkonem (opět až na úvodní část k první bójce, která byla ve znamení kopanců, odplaváno mimo hlavní proud :)). Na cyklistice jsem se posunula na první pozici, kterou jsem si kontrolovaně i na běhu pohlídala až do cíle. Dnes to na mě bylo nějak moc intenzivní především proto, že se nyní připravuji na dlouhý triatlon Austria Triathlon Podersdorf, který absolvuji již 5.9! Podle trenérových pokynů jsem měla jet závod s rezervou. Ano, výkon tomu odpovídal, ale že bych se u něj vůbec "nezapotila", tak to teda rozhodně neplatí. Naopak jsem si nad očekávání docela dala. Asi se tím potvrdilo to, že prostě kopečky jsou kopečky a tam se prostě musí vždy makat. :)



Pepa: Pro mě byl Pilman vždy hezký závod, ale nikdy se mi tu moc nedařilo. Letos jsem se rozhodl, tuto smůlu prolomit :) Bohužel se mi to nezadařilo a i vinou několika vlastních chyb, s konečným výkonem nejsem úplně spokojený. Po plavání jsem zbytečně zazmatkoval v depu, po příjezdu z cyklistiky jsem dostal penaltu za špatně pověšené kolo v depu (kterou mimochodem dostalo více závodníků). Běhěm závodu jsem netušil, na jaké pozici se pohybuji. Když jsem byl před cílovým prostorem, prohnal se kolem mě závodník, o kterém jsem ani nevěděl. Posléze jsem zjistil, že jsem s ním prohrál o 4 sekundy ve své kategorii. Do cíle jsem tedy doběhl na konečném 22.místě (3.v AG). Kopce mi prostě asi nějak nejdou :)



Závod a hlavně pozávodní pokec s kamarády jsme si opět moc užili a už se těšíme na další závody. Díky pořadatelům z SK AXIOM Orbitt"




Recent Posts
bottom of page