top of page

ORKA triatlon (0,9-31-5,5)

Orka triatlon na Velkém Dářku patří v našem kalendáři k častým závodům. Zázemí letos netradičně v obci Polnička, takže byla nezbytná dvě depa (Pro doprovod příjemné zpestření na start cca 5km cestou lesem. Lucka se Simonou využili na projížďku na kole).


Snad poprvé za celou dobu, co sem jezdíme byla hladina Dářka úplně klidná bez vln (jinak jsou zde vlny jak na moři). Plavalo se mi dobře a z vody jsem lezl na čele první skupiny. Na cyklistice jsem se záhy oddělil s Ondrou Teplým, se kterým jsme společně ujížděli před skupinku pronásledovatelů a vytvořili si menší náskok. Na běh jsem vyběhl s Ondrou, po chvíli jsem mu odběhl vědom si toho, že ve skupině pronásledovatelů je několik vynikajících běžců. Asi 700m před cílem mě předběhl výborně běžící Martin Kleibl. Celkově jsem doběhl na 2. místě (1. v kategorii).


Velké díky patří kromě organizátorům ( Petr Bezchleba ) také PČR, která před námi jela na cyklistice jako zaváděcí vůz a perfektně zajišťovala bezpečný průjezd.




Recent Posts
bottom of page