top of page

Ostseeman - 3,8km-180km-42,2km


Letos to byl již 20. ročník triatlonu v německém Glücksburgu, u Baltského moře asi 15km od Dánských hranic. Tento rok se jel zároveň jako mistrovství Německa.


Plavání v moři 2 okruhy, cyklistika členitá se značným množstvím pravoúhlých zatáček okořeněná dešťovou sprchou a střídavě větrem ve 4 okruzích. Rozhodně to nebyla vůbec nuda a rychle utíkala. 6 okruhů na běhu podél Baltského moře s kopečkem do rodinné zástavby.


Organizace i atmosféra závodu skvělá . Spousta fanoušků na tratích, závod zakončen slavnostním ohňostrojem.


Pepa 1. místo AG: Na závod jsem se těšil, protože jsem věděl, že bude chladnější počasí. Plavání začalo skvěle, kdy jsem se slepě držel ve skupině asi 8 plavců. Věřil jsem v dobrý čas až do doby, kdy k nám připlaval kajak a sdělil nam, že plaveme na špatnou bojku. Takže jsem si dal něco navíc . Cyklistika se mi jela dobře (nohy fungovaly) až na drobné zaváhání na mokru, kdy jsem nedobrzdil zatáčku a lehce jsem šel k zemi. Kolo jsem chránil tělem, takže se mu nic nestalo a já mám jen pár škrábanců . Běh na IM distanci nejdu na pohodu téměř nikdy, což platilo i teď . Před Simonou jsem měl ale dostatečný náskok Konečné 1. místo v AG mě samozřejmě potěšilo.



Simona 2. místo celkově:

Na závod jsem se těšila, jediné rozpaky byly z počasí. Vedra vystřídalo víkendové ochlazeni . Snažila jsem se tedy připravit na vše.

Nakonec to byl super napínavý závod od začátku do konce! Plavčo příjemné a ani ne moc ledové. Z vody jsem šla asi na 5. pozici. Během plavání sprchlo a bylo chladno. Oblékla jsem si tedy (na kombinézu s návleky a igelitem) ještě vestičku a rukavice. Na kole jsem to trošku napálila, jelo se mi moc dobře, chtěla jsem to risknout. Dostala jsem se na druhou pozici. Předjela mě jedna závodnice (jak motorka) i přes watty, na kterých jsem ještě IM nejela. Chvíli jsem se ji držela, ale nakonec jsem raději ubrala, nohy už jsem slušně cítila. Kolo bylo dost "dohoupané" a ne úplně jednoduché, tak už by to byl dost risk do následného běhu. Byla jsem tedy třetí. Poté jsme se ještě párkrát s jednou Němkou i přes menší vytuhnutí prostřídaly na 2./3. pozici. Do depa jsem dojela druhá. Němka byla však těsně za mnou a další pár minut na námi.

Vyběhla jsem svižně. Ztráta na první pozici necelých 7min. V úvodu běhu jsem si musela ještě odskočit takže ztráta lehce narostla. Po sedmi km jsem ale něco přes minutu ztáhla. Po dalším okruhu byla ztráta 5 minut. Doufala jsem tedy, že udržím tempo 4:20, co nejdéle a třeba v následujících 4 okruzích budu bojovat o 1. místo. Nakonec se tak nestalo. Ztráta byla stále stejná... vedoucí závodnice, to měla pod kontrolou. Poslední okruh už mi to moc nechutnalo a snažila jsem si max užít atmosféru a hlídat pozici. Mimochodem, jak vím tyto rozestupy? Kromě vlastní kontroly, kde jsme se míjely mi dva diváci podávali detailní info! Neskutečné.


S výkonem jsem spokojená. Především s vyrovnaností disciplín a s cyklistikou, kde jsem se nebála to trošku napálit (i za cenu lehkého vytuhnutí ve třetím okruhu ).

P.S. ten nádherný věnec byl z opravdových krásně voňavých růží


Děkujeme sponzorům za podporu!



Omlouváme se za horší kvalitu fotek - pouze náhledy od www.meine-sportfotos.de




Recent Posts
bottom of page