top of page

Pilman MČR ve středním triatlonu

Jak začít. Bohužel trošku smutně, protože jsem na tento závod jela nakonec sama bez Pepy. Ten měl ve čtvrtek nehodu na skutru, kdy mu do cesty vjelo auto... naštěstí je celý, ale dotlučený a odřený. Závod tedy musel odpískat.


I přesto, že je Pilman pěkný závod, tak jsem se na něj letos kvůli chladnému a počasí opravdu moc netěšila. 13-15 stupňů a déšt mi prostě ani za ty roky k triatlonu FAKT nesedí.


Plavání se mi moc nepovedlo, z vody jsem vylézala na 5. Pozici. Na cyklistiku jsem se raději pořádně oblékla a vyplatilo se! Více než hodinu nás doprovázel slušný déšt což v kombinaci s kopcovitou a technickou cyklistikou není úplně ideální. Po kole jsem dojela na druhém místě, v prvním ze třech okruhů na běhu jsem se dostala do vedení a to už si s přehledem udržovala. Sice těžký, ale pěkný závod! Jsem moc ráda, že jsem obhájila již několikátý titul mistra ČR... to se zkrátka vždy počítá :)

Velice mile mě překvapil nový asfalt na cyklistice! Konečně nebude Pilman takový tankodrom :) I přes nepříznivé počasí, jako vždy příjemný a dobře zorganizovaný závod. Díky všem, co jste tam k vůli nám mrzli a mokli!

Děkuji fanouškům a gratulace všem, co tento náročný závod dokončili! Škoda, že Pepa nemohl závod absolvovat. Tyto podmínky by mu sedly.





Recent Posts
bottom of page