top of page

Pilman triatlon

Poslední závod ČP (1,9-91-21):


Tento závod (letos již 20.ročník) minimálně svoji kopcovitou cyklistikou prověří opravdu každého závodníka. Ani kopcovitý běh vedený částečně v lese není úplně jednoduchý.

Každopádně opět dobrá organizace, krásné prostředí Vysočiny a letos konečně !


Simona: Závod jsem si dle instrukcí trenéra pohlídala v plánovaném ironmanském tempu na Almere a vyšlo to s náskokem cca 6min na pohlídané 1. místo .

Cílový čas 4:57,05.


Pepa: Na tento závod jsem nijak neodpočíval. Na start jsem šel s tím, že to buď pojede a zkusím ještě urvat nějaké body do poháru nebo že jej zajedu jako trenink. Po solidním plavání jsem se po prvním okruhu rozhodl pro druhou variantu , takže jsem si kolo tréninkově protáhl na 4hod (1 okruh navíc)

Díky všem! organizátorům, dobrovolníkům, fanouškům, sponzorům a Tomáš Svatava Kozlovi za hlídání Lucky

Za 14 dní nás čeká ETU ME na Challenge Almere-Amsterdam

.



Recent Posts
bottom of page