top of page

SLOVAKMAN - MČR a MSR v dlouhém triatlonu (3,8-180-42)


Na jubilejním 20. ročníku jsem letos startoval již po deváté. Většinou zde panovala pekelná vedra. Letos počasí překvapilo vytrvalým deštěm, větrem a chladným počasím. Člověk si hold nevybere... každé počasí má své.

Plavání jsem šel svým tempem, sedlo mi to a z vody jsem vylézal na 6. pozici. Na cyklistice se mi záhy podařilo dojet Honzu Oppolzera, takže jsem se pohyboval na 3./4. pozici. Cca první polovinu trati jsem se cítil dobře, pak se ale dostavily křeče do stehen. Snažil jsem se tomu všelijak bránit (magnesium, tekutiny...), ale asi to bylo prochladlýma nohama. Trochu jsem měl obavy z běhu, jestli mi to nedá "stopku" úplně. Propadl jsem se na 10. pozici, kterou jsem nakonec udržel do druhého depa.

Na běhu mi toto počasí, až na podmáčené úseky na trávě, už nijak nevadilo. Tento závod bolel trochu více než obvykle, stehna o sobě dávají pořád pěkně vědět...

Celkově jsem dokončil v čase 9:15 na 10. pozici. Na MČR v kategorii na 2. místě.


Toto počasí bylo asi horší pro pořadatele a dobrovolníky, kteří v něm museli být až do noci. Se vším se však vypořádali na jedničku.

Děkujeme Bugriša Slovakman Baronová za to, že závod každým rokem posouvá o úroveň výš a výš .

Je to náš oblíbený závod, tak se v roce 2024 uvidíme opět v plném počtu.


Slovakman pohledem Simony/diváka: Náročný a dlouhý den, možná jsem z něj unavenější, než když závodím . Obdivuji toho, kdo dělává pravidelně support. Na druhou stranu to byl ale velice příjemný a společenský den - spousta kamarádů na trati i mezi fanoušky, společná večeře s Marketa Cibulkova a Standa Cibulka . Večerní slavnostní vyhlášení . Nakonec mi závod i přes počasí vlastně utekl velice rychle.




Recent Posts
bottom of page