top of page

Slovakman - traťový rekord

Slovakman, další závod na ironmanských tratích je za námi.


Letos nám přálo počasí a nebylo vražedné vedro ale jen teplo :) a vítr pofukoval v mezích. Velkou změnou k lepšímu a tím posunutí závodu o level výše byla plně uzavřená cyklistická trať. Nutno dodat, že trať běhu byla trošku kratší než 42km, ale stále v normě.


Simona v traťovém rekordu 8:56:18 zlatá medaile:

Na plavání konečně super nejen čas ale i pocit (tempo jsem si porovnávala s předchozími roky abych se ujistila, že nemám milné přestavy). Konečně jsem snad dohnala tu dlouhou zimu bez plavání.

Kolo zajeto “na pohodu” a to ve svém osobním maximu (myšleno hlavně i v tom wattovém ) což je po dlouhé době velká motivace. Jsem ráda, že konečně vidím na kole posun ve výkonnosti!

Běh byl dobrý, i když poslední dva okruhy nebyly úplně ideální a nohy začaly trošku stávkovat. Ale šlo “jen” o svalovou únavu a žádné nepříjemné trápení z důvodu energetické krize nebo žaludečních problému. Což je ta lepší varianta :)

Tento závod patřil k těm závodům, kdy se nijak netrápilte a jde to “tak nějak samo”. Jak už jsem v nějakém předchozím reportíku určitě psala, je super si zajet ironmana aniž by se člověk nějak trápil a k tomu ještě ve slušném výkonu. To si zkrátka přeje každý sportovec.


Pepa celkově 7.místo v čase 8:50 (56:11-4:41,27-3:09,59):


Chtěl jsem si zpravit chuť po nevydařeném Moraviamanovi, kde se pokazilo snad vše co mohlo.

Paradoxně se mi tentokrát nejlépe zadařilo plavání, které trénuji nejmíň . Skoro přemýšlím, že možná přistoupím na taktiku ubrat v tréninku na kole a běhu... a třeba se pak zlepším i v těchto disciplinách :) No, asi tak jednoduché to nebude.

Na kole i běhu jsem podal kvalitní výkon a celkově jsem se závodem spokojený. Děkujeme za fandění a přijemnou diváckou kulisu!




Recent Posts
bottom of page