top of page

Swansman - MSR ve středním triatlonu (1,9-85-21):


V neděli 2.7. jsem se postavil na start rovinatého #blackswanstriatlonu Piešťanech. Na tomto závodě jsem startoval společně se Simonou poprvé před dvěma lety. Loni zde závodila jen Simona.


Start v 8 hodin ráno byl vzhledem k teplému počasí dobrá varianta. 2 okruhy jsem absolvoval v pětičlenné skupince a díky tomu mi rychle uteklo. Vylézal jsem překvapivě v závěsu za Karolem Džalajem. Rovinatou cyklistiku jsem do toho konečně šlapal tak, jak jsem si přál. Na běhu jsem se pohyboval na 2. místě v kategorii, které jsem ale neudržel a doběhl nakonec třetí (celkově 11. místo za 4:12).


S výkonem jsem konečně, až na ten běh, spokojený. Už se těším jak se budu v Piešťanech na smažit za měsíc na dlouhém triatlonu Slovakman .




Recent Posts
bottom of page