top of page

Český pohár sprint triatlon Konopiště

Triatlonová sobota na Konopišti


V sobotu 15.7. jsme si všichni tři užili parný den v zámeckém parku na Konopišti. Po cestě na závod jsme ráno vyzvedli Lucku z tábora v Třebíči a pokračovali směr Benešov.

Simona zde byla hostem akce a měla tu čest předávat medaile. V 11:15hod startovala v rámci Charitativního běhu na 2,2km pro Anežku a Debru.


Ve 13hod startoval Pepa v Českém Poháru ve sprint triatlonu (750-20-5): Vyzkoušel jsem si sprint triatlon v početnému startovním poli s mladými puškami a Českou sprintérskou elitou. Plavání bylo bez neoprenu a hned od úvodu voda pěkně vřela. Z vody jsem vylézal na cca 52. pozici. Na cyklistice jsem se postupně propracovával dopředu. Intenzivní cyklistika se trochu projevila na tempu na běhu a v pasáži s prudkým táhlým kopcem jsem toho měl fakt už dost. Poté se to naštěstí zase rozeběhlo. Do cíle jsem doběhl na celkovém 35. místě (5. v kategorii). Velice dobře organizačně zvládnutý závod jsem si opravdu užil.


V 15hod pak odstartovala svůj druhý triatlon, také v rámci ČP Lucka (50-2-1). Byla to pro ni zajímavá zkušenost a dlouhý běh ji trošku překvapil.


Děkujeme organizátorům za super akci




Recent Posts
bottom of page