top of page

Ždárský triatlon Classic (1,5-40-10) - Bezhákový .


Tak jsme jeli týden po Moraviamanu prošťouchnout nohy na triatlon do Žďáru. Na závod jsme byli přihlášeni už delší dobu, takže jsme moc neřešili jak na tom budeme. “Žďár máme rádi, tak tam přece musíme jet”. Během sobotního balení nás nahlodala myšenka, jestli jsme se trošku neunáhlili, v nohách jsme ještě cítili docela slušnou únavu z Moraviamana. Tato myšlenka se ještě prohloubila v neděli při cestě na závod. To už jsme si v autě klepali na čelo, že už fakt nejsme normální Ale jak to tak někdy bývá, “ono” se to občas rozjede a rozběhne. A taky že jo! Nakonec jsme tedy oba rádi, že jsme závod absolvovali.


Pepa dojel celkově na 8.místě (3.v kategorii). Na kole nohy relativně šlapaly, únava se projevila až na běhu. A jsem upřímně překvapen, že to takto nakonec šlo.


Simona - plavčo dobré. Na kole se mi jelo až překvapivě na pohodu a fakt jsem si jej užila. Na běh jsem vybíhala na druhé pozici s očekáváním, že teď už to asi nepůjde. Ale nohy bězěly (?) a bojovala jsem, co to šlo ... první místo jsem vybojovala




Recent Posts
bottom of page