top of page

BBP Ráječko - 7. místo kat./16.celk. (účastníků: 38/106)

20150207-2858.jpg

Tento závod na 7,2km byl opět spíše terénní záležitostí. Po kilometru mírného stoupání po asfaltu jsme zaběhli do lesa, kterým jsme stoupali až na otočku (před otočkou nás čekal pěkně prudký úsek). V lese byl kousek zmrzlý, většina trati byl však udusaný občas klouzající sníh. Nejdříve se mi v mrazivém počasí do závodu moc nechtělo, nakonec jsem ale ráda, že jsme se vypravili.

Tentokrát jsem závod rozeběhla dost rozvážně, možná zbytečně až moc pomalu, hned v úvodním kilometru mě předběhlo hodně lidí. V lese jsem však zvýšila tempo a začala jsem se pomalinku prokousávat startovním polem vpřed. Běželo se mi dobře a konečně můžu říct, že jsem si závod užila :) I výsledek je ze všech tří závodů vzhledem ke konkurenci nejlepší. Celkový čas 33:12, tempo 4:38, tep 170.

Děkuji za fotky Magdě+Petrovi a také http://www.petrstribrcky.com.

Recent Posts
bottom of page