top of page

Ironman 70.3 Zell am See - 12. místo celkově :)

Top 10 to sice není, ale i tak jsem s výsledkem 14 dní po IM spokojená. Bohužel naši letošní poslední půlku doprovázelo opět chladné a deštivé počasí. Chut závodit jsme si však "nečasím" zkazit nenechali. Sama jsem byla zvědavá, jak mi to v Zellu po Kalmaru pojede (tajně jsem doufala v top 10 :)) - tělo si ale ironman stále pamatuje, a bylo to znát převážně na běhu neskutečnou bolestí noh (i když čas 1:33:38 na zamotané a úzké trati se stovkami závodníků, kterým se musíte vyhýbat je docela kvalitní). Na cyklistické části jsem se v technických pasážích a zatáčkách na mokré vozovce bála a tak jsem jezdila dost opatrně (navíc jsem před sebou viděla několik nehezkých pádů, a to mně psychicky na odvážnosti opravdu nepřidalo). Z cyklistiky mám tedy takové dosti smíšené pocity. Celkově mi přijde, že jsem závod jela jakoby v ironmanském módu. I když oproti IM neuvěřtelně rychle utekl. :)

Atmosféra závodu byla ale nádherná a musím poděkovat všem českým fanouškům, kteří mě hnali kupředu. Byla jsem příjemně překvapená KOLIK jich kolem trati bylo! :)

Recent Posts
bottom of page