top of page

Mistrovství ČR v dlouhém duatlonu (5-60-15) 1.místo :)

Duatlon v Příbrami je pro nás s Pepou dá se říct, již takovou podzimní tradicí. A tak jsme si ji nenechali ujít ani letos, a to i přesto, že nám naše nohy dávají dost značně najevo, že už by si také rády odpočly. Protože se však jednalo navíc o Mistrovství České republiky v dlouhém duatlonu o to víc byl závod lákavější. Do závodu jsem šla s tím, že musím makat od začátku do konce. No a buď to vydžím nebo ne. :) Úvodní běh se mi běžel nad očekávání dobře, do depa jsem vbíhala s několika sekundovou ztrátou na první závodnici. Tu jsem však v zápětí předjela a do konce závodu jsem se pohybovala na vedoucí pozici. Protože jsem ale nevěděla, co se za mnou dějě, makala jsem na plný plyn. Na kole jsem si v tomto závodě zajela dokonce osobní rekord :) Na závěrečný běh jsem šla s dost prošitýma nohama a bála jsem se, zda jej vůbec vydržím. První ze šesti okruhů se ještě dal. Pak se ale přidala ukrutná únava stehen a začal boj. Stále jsem nevěděla, jak velký náskok na ostatní soupeřky vlastně mám. Ve třetím okruhu mi bylo sděleno, že jsem měla po depu 9 min na druhou soupeřku. 9 minut! wow... to mě mile překvapilo. Protože jsem však stále tuhla, bála jsem se, že pozici neudržím. Vlastně jsem ani nevěděla, kdo to je. Asi 1,5 km před cílem se za mnou objevila závodnice, o které jsem si myslela, že je právě druhá. Asi 800 metrů před cílem jsem ji slyšela za zády. Otočila jsem se a uviděla, že má náramek, se kterým se už běží do cíle. (V každém okruhu se závodníkům dávaly barevné náramky, aby bylo jasné, kdo má kolik okruhů. Tato závodnice měla omylem barvu, která signalizovala právě poslední okruh.) Neskutečně jsem se lekla, přece nepřijdu o první pozici v posledních 800 metrech! Tak jsem ze sebe vydala poslední energii (vůbec nechápu, kde se v nohách vzala) a zrychlila jsem. Po několika set metrech jsem se otočila a viděla jsem, že závodnice na mé zrychlení nijak nereaguje. Už mi zbývaly poslední metry do cíle...konečně jsem tomu uvěřila. Proběhla jsem cílovou páskou a šťastná a vyčerpaná padla k zemi :)

Recent Posts
bottom of page