top of page

Brněnský půlmaraton - 1:31,16 - 5. místo celkově (3. v kat.)


Půlmaraton jsem absolvovala jako kvalitní běžecký trénink bez většího ladění. Plán byl běžet závod v tempu 4:25min/km a nezničit se. Momentálně je pro mě důležitá i cyklistika a tak jsem nechtěla "obětovat" cenné tréninkové dny na odpočinek.

Když jsme se ráno probudili přivítal nás déšt. Ten nás trochu zaskočil a tak jsme se rozhodli, že Lucinku raději na závod nevezmeme a na poslední chvíli jsme ji ještě vezli k babičce. Přece jen by to pro ně v takovém počasí moc příjemný výlet stejně nebyl. Nakonec se počasí naštěstí umoudřilo a pršet přestalo. Byla však docela zima (9 stupňů) a foukal nepříjemný vítr.

Závod jsem rozeběhla tempem 4:20. Protože se mi běželo dobře a cítila jsem, že mám stále rezervy, nakonec jsem nezpomalovala a pokusila se udržet tempo co nejdéle. Samozřejmě ale tak, abych se moc nedřela. To se mi podařilo nakonec až do cíle :)

Vzhledem k tomu, že závodnice přede mnou byly kousek (ztráta 3:47 na vítězku), tak mě samozřejmě trošinku mrzí, že jsem to více nenapálila. Na druhou stranu jsem ráda, že jsem se nenechala vyhecovat a nakonec dokončila první větší závod, byť ne na plno, v tak pěkném čase :)

Recent Posts
bottom of page