top of page

Duatlon Břehy (6,6-24-3,3) - 1. místo

Prvního května jsem odstartovala sezónu duatlonem Břehy. Do Břehů jsme se vydali již po třetí, je to pěkný závod a tak se sem rádi vracíme. Co se týče počasí, tak to bylo spíše podzimní něž jarní :( Teplota 14 stupňů a občasné mrholení je prostě to, co opravdu nemusím.

Závod jsem brala jako test aktuální výkonnosti. Z běhu jsem strach ani neměla, ten mi teď docela jde. Cyklistické části jsem se naopak dost bála. Vůbec jsem netušila jak na tom na kole jsem, protože těch kilometrů v sedle mám letos opravdu dost málo. Raději jsem tedy od závodu vůbec nic neočekávala.

Start byl v 10 hodin. Na místo jsme dorazili v 9:20 a to jsem ještě musela stihnout nakojit Lucinku. Jinými slovy nezbylo času na nějakou nervozitu a bohužel ani moc na rozklus a rozcvičení. Úvodních 6,6 kilometrů vedlo ve dvou okruzích, následovala 24 kilometrů rovinatá cyklistika taktéž ve dvou okruzích a závěrečný 3,3 kilometry dlouhý běh. Asi po dvou kilometrech běhu jsem se dostala na první pozici a tu jsem udržela s rostoucím náskokem až do cíle :) Na běhu i kole jsem se cítila dobře. Ve srovnání s výsledkem z roku 2013 jsem měla celkový čas asi o 4 sekundy lepší. :) Doběh do cíle i stupně vítězů jsem si poprvé užila i s Lucinkou v náručí :)

Na závěr musím poděkovat Pepovi za servis a částečné hlídání (jel dnes jen štafetu) a také Ondrovi a Páji za hlídání a fotografie!

Recent Posts
bottom of page