top of page

Mamutman Přerov - 1. místo


Svátek 8.5. jsme oslavili jak jinak než závody :) Na letošní první triatlon jsme se vydali do Přerova na Mamutman triatlon na tratích 0,5-37-6km. Start byl neobvykle až v 16 hodin, takže jsme měli na závodní přípravy celé dopoledne a na závod jsme přijeli s dostatečným předstihem :)

Plavalo se samozřejmě venku a byli jsme mile překvapeni, že jsme ve vodě nezmrzli. I přesto, že k nám zatím moc teplých dní nedorazilo byla voda docela příjemná a tak jsem si plavání celkem užila. Na to, že teď plavu opravdu dost málo, jsem z plavání až tak špatný pocit neměla (jen na doplnění - dobrý pocit nemusí vždy znamenat rychlé plavání :)). Z vody jsem vylézala na druhém místě asi s docela vekou ztrátou, protože první závodnici jsem před sebou dlouho neviděla. Na kole jsme se postupně sjeli do balíku asi 5 kluků a tak jsme docela pěkně švihali. Poctivě jsme se střídali na čele a protože tempo pro mě bylo docela vražedné i v háku jsem měla co dělat, aby mi skupina neujela. Vedoucí závodnici jsme dotáhli asi až na 10. kilometru. Chvili jsme jeli společně s dalšími závodníky v jedné skupině, pak jsme soupeřce a několika klukům cukli. Po chvíli se v kopci roztrhal i náš balík a závěrečných deset kilometrů jsem jela sama. Náskok jsem na kole postupně navyšovala. Do depa jsem dojela s cca minutovým náskokem. Asi po kilometru běhu jsem měla pocit, že mě druhá závodnice sbíhá. Snažila jsem se tedy držet tempo pod 4min/km co nejdéle to šlo. Po třech kilometrech už bylo vidět, že jsem náskok naopak navýšila a tak jsem mohla malinko zvolnit a doběh do cíle si opět vychutnat v klidu a s Lucinkou.

Recent Posts
bottom of page