top of page

Blanenský plecháč - double 1.místo


První triatlon, kde můžu bez nadsázky říct, že Křivánkovi ovládli závod :). Z vítězství jsem se radovala nejen já, ale i Pepa.

Blansko je náš oblíbený závod, a tak jsme si jej ani letos nechtěli nechat ujít. Na start se v parném letním dni postavilo 102 závodníků. Teplota vody byla příjemná a tak jsem zvolila na plavání neopren bez rukávů Pursuit SL. Plavání jsem zvládla docela obstojně a z vody jsem vylézala na třetím místě. Doufala jsem, že svoji ztrátu doženu na cyklistice, která je zde opravdu pořádně kopcovitá (což je dobře, protože se nedá moc hákovat a každý tak jede pěkně za své). Jednu závodnici jsem předjela hned v prvním z několika stoupání. Kolo se mi jelo překvapivě parádně a jako bych v nohách vůbec necítíla dlouhý cyklistický trénink z předchozího dne. Vedoucí závodnici jsem míjela v půlce trati, kdy měla stále náskok cca 300 metrů. Na kole jsem ji už nedohnala a tak jsem musela spoléhat na běh. Ten mě naštěstí ani tentokrát nezklamal a asi po jednom kilometru jsem se dostala na první místo, které jsem udržela až do cíle.

Recent Posts
bottom of page