top of page

Triathlon Langau (1,5-40-10) - S:2.místo (1.kat)/P: 4.místo(1.kat)


Naší další závodní zastávkou byl olympijský bezhákový triatlon v rakouském Langau. Pokud se nemýlím, tak to byl můj snad teprve druhý triatlon na olympijských distancích. Počasí se na víkend bohužel ochladilo a měl přijít déšť a tak jsem na závod odjížděla lehce znechucena. Nakonec nám počasí na samotný závod přálo a až na menší spršku na kole se nás déšť vyhnul.

Úvodní plavání jsem šla téměř celé sama (první balík uplaval, těsně za mnou nikdo) a tak to bylo docela náročné. Z vody jsem vylézala na druhém místě. Na kole se mi jelo dobře a opět jsem cítila (a na watech viděla) výkonnostní pokrok. První závodnici jsem však nesjela. Na závěrečný běh jsem šla s tím, že si chci zaběhnout slušný čas. Běžely se tři mírně zvlněné okruhy kolem jezera, částečně po asfaltu, částečně po lesních cestách a trávě. Můj cíl se mi zadařil. Běželo se mi lehce a bez trápení. Tempo v cíli jsem měla podle GPS 3:55, což je moje nejrychlejší desítka :). První žena v cíli byla několika násobná mistryně Rakouska na půlku a čerstvá mistryně ve sprint triatlonu Simone Fürnkranz, která si na mě udělala náskok ve vodě. Ten jsem pak postupně snižovala, bohužel se mi úplně smazat nepodařil. S výkonem jsem však nadmíru spokojená!

Závod se zadařil i Pepovi, který velice dobře zaplaval a vylézal na pátem místě. Na kole se posunul na čtvrtou příčku, kterou udržel až do cíle. V kategorii byl 1.

Recent Posts
bottom of page