top of page

Osecký triatlon (0,5-35-6) S:1.místo/ P: 3.místo(2.kat)


Dobře zorganizovaný závod v pěkném prostředí a ideální počasí k tomu. Tento závod byl poslední rychlý trénink před Challenge Roth. Z vody jsem vylézala na děleném 3.-4. místě. Na kole jsem jela chvíli v háku ve skupince společně s Aničkou Brychtovou, se kterou jsme vylézaly z vody. V kopci mi však část skupiny cukla a já jsem jela několik kilometrů sama. Předjela jsem jednu závodnici (1. z vody). Při nájezdu do druhého kola jsem špatně odbočila a trochu jsem si zajela a ztratila cenné sekundy. Po chvíli jsem předjela další závodnici. Mezitím mě sjela trojčlenná skupinka, ke které jsem se přidala a jela až do cíle. Na konci cyklistiky jsem již měla vedoucí závodnici na dohled a ztráta činila asi 20 sekund. Tu se mi podařilo hned v prvním kilometru na běhu smazat. Dostala jsem se na první místo a náskok si s přehledem udržela až do cíle.

Pepa vylézal z vody na osmém místě a díky kvalitní cyklistice a především běhu se postupně propracovával ve startovním poli vzhůru a závod dokončil celkově na 3. místě (2. v kategorii).

Recent Posts
bottom of page