top of page

Challenge Poznaň - Simona: 11.místo, Pepa: 24. místo


Naši další zastávkou zahraničních závodů byla půlka Challenge v Polské Poznani. Jel se zde premiérový závod ze série Challenge a protože jsme ani jeden v Polsku ještě nebyl, rozhodnutí nebylo složité. Veškeré dění závodu se odehrávalo u jezera Malta téměř v centru Poznaně. Na jezeře se konají evropské i světové poháry ve veslování, kanoistice a dračích lodí.

Cyklistika i běh vedly po rovině, znánlivě jednoduchou trať znepříjemnil silný vítr (a to i plavání, kde se udělaly vlny jak na moři). Na start se postavilo přes tisíc závodníků.

Simona:

Plavecká část dopadla nad mé očekávání a plavecký výkon se mi zadařil. Nevím kolikátá jsem přesně byla, ale kol v depu pomalejších závodnic vyselo ještě celkem hodně. Cyklistika byla asi nejslabší disciplínou, sice jsem si ji užila a neskutečně rychle utekla, ale výkon nebyl nijak oslnivý. Měla jsem strach to napálit, aby mi nedošlo. Navíc jsem měla v podvědomí další dlouhý závod Slovakman, který nás čeká následující sobotu. Asi pět závodnic mě předjelo. Já jsem předjela pouze jednu. Do depa jsem dojela na nevím kolikátém místě (myslela jsem, že na 13. ale podle výsledků to nakonec bylo místo 15.). Vydala jsem se na běh a rozeběhla to tempem 3:55. Běželo se mi parádně, doslova to letělo. Řekla jsem si, že to udržím tak dlouho, dokud se nebudu trápit a poběží se mi příjemně. Postupně jsem začala předbíhat závodnice. Mylně jsem si myslela, že jsem již na 9. místě. Asi kilometr před cílem, jsem v dálce uviděla další závodnici, trošku jsem ještě přidala, seběhla jsem ji, ale už nepředběhla. TOP 10 mi nakonec uteklo o pouhé 4 sekundy. Na běhu jsem si však zaběhla osobní rekord na půlmaraton 1:23:38. :) Chybělo mi trochu štěstí, tak doufám, že mi půjde na proti příští týden...

Pepa:

Na tento závod mi sedlo počasí - pod mrakem, příjemná teplota. Kdyby nefoukal silný vítr, tak by to pro mě byly ideální podmínky. V plavání jsem předvedl standartní výkon, cyklistiku jsem si užil. Trať ve dvou okruzích a po rovině se mi líbila. Závěrečný běh kolem jezera neměl chybu, protože se běžel ve čtyřech okruzích a kilometry rychle ubíhaly. S výsledkem závodu jsem spokojený, ve všech třech disciplinách jsem předvedl vyrovnané výkony, nepostihla mě žádná krize a celkově jsem si závod i atmosféru užil. Teď už zbývá jen co nejrychleji zregenerovat na další závody.

Recent Posts
bottom of page