top of page

Svatováclavský běh 11 km - Simona 1.místo


V pondělí 28.9. jsem se účastnila závodu na 11kilometrů Svatováclavský běh Blažovice. Na start se postavilo 330 závodníků a o konkurenci jak v mužích, tak v ženách nebyla nouze. Závod jsem brala jako test a trénink rychlosti. Hned po startovním výstřelu jsem se překvapivě dostala na první pozici, běželo se mi fantasticky a protože jsem si špatně nastavila sporttestr, musela jsem běžet na pocit. Závod se běžel v pěti okruzích (já jsem se mylně domnívala, že v šesti). Po prvním okruhu jsem čekala, že mě nějaká žena předběhne. Opak byl ale pravdou a já jsem naopak náskok lehce navyšovala. Kola ubíhala a já jsem byla najednou v cíli...myslela jsem, že mě čeká ještě jeden okruh a ono ne :) V cíli jsem tedy měla ještě dost sil a trošku mě mrzí, že jsem to takto začátečnických způsobem popletla. Čas 42:15 tj. tempo 3:50/km je ale mým osobáčkem :). Snad běžecká forma vydrží a 17.10 to poběží i na půlironmanovi v chorvatské Poreči.

Recent Posts
bottom of page