top of page

Poreč triatlon, Simona: 1.místo, Pepa: 10.místo


Našim letošním posledním závodem bylo Mistrovství Chorvatska a Slovinska ve středním triatlonu (1,9-90-21) v chorvatské Poreči. Závod se odehrával v krásném prostředí Zelené Laguny. Noc před závodem sice pršelo, ale na závod nám počasí vyšlo a nakonec jsme odzávodili nejen bez deště, ale občas i v doprovodu sluníčka. Plavání vedlo v jednom okruhu v zátoce, následovala kopcovitá cyklistika ve čtyřech okruzích na otočku (takže velmi přehledná na hlídání soupeřů) a závěrečný opět čtyřokruhový běh (také na otočku) kolem pobřeží.

Simona:

Mně se závod zadařil na jedničku tedy na první místo :) Z vody jsem vylézala na páté pozici, jednu závodnici jsem předběhla hned v depu a na kolo jsem tedy vyrážela na čtvrtém místě. Při závodě jsem samozřejmě vůbec netušila, na jakém místě jsem a už vůbec ne s jakou ztrátou. Další ženu jsem předjela hned v úvodu cyklistiky. Pak už jsem čekala na první otočku, abych si mohla odpočítat svoji pozici. Byla jsem na třetím místě. Jelo se mi dobře, hlídala jsem si watty a užívala poslední závod. Postupně jsem své soupeřky před sebou sjížděla až jsem se dostala na druhé místo. První závodnici jsem sjížděla jen trochu. V posledním okruhu a půl, ale neskutečným způsobem vytuhla a já jsem ji v posledním okruhu předjela. V běhu jsem si věřila, ale nechtěla jsem nechat nic náhodě a raději jsem si běžela svým (4:01min/km) tempem. Náskok jsem navyšovala a pomalu si začala užívat další vítěžství :)

Pepa se neudržel na plavání v první skupině a vylézal na 14. místě. Cyklistiku nechtěl jet na hranici svých možnosti, aby to následně negativně neovlivnilo běžeckou část, což se později ukázalo jako dobrý tah. Na běh vybíhal z 15. pozice. Díky kvalitnímu běžeckému výkonu se posunoval startovním polem a do cíle doběhl na 10. místě (nejrychlejší z Českých závodníků).

Recent Posts
bottom of page